بورس پرس
1400/01/21
11:37
توضیح سهم بازار پایه ای درباره آخرین اقدامات برای افزایش سرمایه از دو محل

شرکت بازار پایه ای درباره آخرین اقدامات برای افزایش سرمایه از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و تجدید ارزیابی دارایی ها توضیح داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، شرکت صنایع کشاورزی و کود زنجان درباره آخرین اقدامات صورت گرفته برای افزایش سرمایه از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و تجدید ارزیابی دارایی ها توضیح داد و با افت ۱.۹ درصدی قیمت سهام و صف فروش روبرو شد.


براین اساس، محمدرضا مدیری مدیرعامل "زنجان" در خصوص آخرین اقدامات صورت گرفته برای افزایش سرمایه اعلام کرد: گزارش توجیهی مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از محل آورده نقدی و مطالبات سهامداران تهیه شده است.


در خصوص افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌های شرکت، درخواستی در هشتم تیر سال گذشته برای معرفی هیات های کارشناسی تخصصی هر یک از طبقات دارایی‌ها به کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان تهران ارسال شده و پیرو آن هزینه های مربوط نیز در ۲۵ مرداد ماه به کانون کارشناسان پرداخت شده است.


بدین منظور کارشناسان جهت ارزیابی و تهیه گزارش مربوطه از طرف کانون کارشناسان رسمی دادگستری متشکل از ۵ هیات در رشته‌های برق؛ ماشین و تاسیسات کارخانجات، حسابداری و حسابرسی، راه و ساختمان، کشاورزی و منابع طبیعی، مهندسی آب به این شرکت معرفی شدند.


طبق آخرین اطلاعات دریافتی، کلیه گزارش ها به جز گزارش گروه های راه و ساختمان و تاسیسات، آماده و به واحد حسابداری و حسابرسی کانون کارشناسان تحویل شده که متاسفانه تا این زمان هیچ یک از گزارش ها جداگانه و مستقیم به این شرکت ارائه نشده است. پس از تکمیل تمامی گزارش ها و دریافت نسخه نهایی شده از کانون کارشناسان رسمی دادگستری، مراتب به اطلاع خواهد رسید.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0