آکادمی هلاکوئی
1401/02/26
13:40
راه اندازی صندوقی برای جمع آوری آثار NFT هنرمندان توسط بنیاد تزوس

بنیاد تزوس که یک سازمان غیرانتفاعی سوئیسی می…

بنیاد تزوس که یک سازمان غیرانتفاعی سوئیسی می باشد، اخیرا اعلام کرد که حدود ۱.۲۳ میلیون دلار (۱ میلیون پوند) به صندوقی اختصاص داده است که برای خرید و جمع آوری توکن های NFT هنرمندان از آفریقا و آسیا استفاده می‌شود. میسان هریمن (Misan Harriman)، عکاس مشهور و یکی از پیشگامان ساخت و جمع آوری NFT، آثار هنرمندان را مدیریت می کند.


همانطور که روزنامه The Art گزارش می دهد، هریمن، رئیس مجموعه مکان های هنری لندن در مرکز ساوت بانک، همچنین بر روی دستیابی به آثار هنرمندان از مناطقی که حضور کمتری در جامعه NFT دارند، تمرکز خواهد کرد.


هریمن در مورد نقش خود به عنوان سرپرست مجموعه هنری به اصطلاح دائمی بنیاد تزوس گفت:


“من به عنوان اولین متصدی این مجموعه، می خواهم مطمئن شوم که جهان صداهای متنوعی را می‌بیند که آثار واقعا خارق العاده ای را با هنر می‌سازند. مجموعه دائمی بنیاد تزوس از نسل جدیدی از هنرمندانی که مسیری مبتنی بر قرارداد هوشمند را برای تبدیل شدن به خود واقعی شان انتخاب کرده اند، حمایت و تجلیل خواهد کرد.”


شکستن موانع در دنیای هنر


در حالی که منتقدان NFT نسبت به نوسانات رمزارزها ابراز نگرانی کرده‌اند، طرفداران فناوری بلاکچین اصرار دارند که NFT موانع طولانی مدت در دنیای هنر را از بین می‌برد. به گفته بنیاد تزوس، که خود بازوی بلاکچین تزوس است، موانعی که هنوز نیز موجود هستند، نمی‌توانند جلوی استفاده رو به رشد از NFT را بگیرند.


در همین حال، در بیانیه ای که اخیرا منتشر شده است، آرتور بریتمن، یکی از بنیانگذاران و معمار اولیه تزوس، از چگونگی افزایش آگاهی هنرمندان Web۳ توسط این مجموعه صحبت کرد. وی افزود: این پروژه با همکاری میسان هریمن به ما این امکان را می دهد که یک مقصد سفارشی با هدف ارتقاء هنرمندان دیجیتالی که به تزوس برای به اشتراک گذاشتن کار خود با جهان پایدار روی می آورند، ایجاد کنیم.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: bitcoin.news


انتهای خبر

0
0