اقتصاد آنلاین
1400/05/11
11:24
خودروبانک: بررسی خودرو های بازار

گروه خودروبانک با شعار دسترسی به بهترین انتخاب، طی سال ها فعالیت خود همواره تلاش کرده تا هموطنان را در انتخاب صحیح خودرو متناسب با نیاز و سرمایه خود راهنمایی کند. وبسایت خودروبانک این افتخار را دارد که بدون وابستگی به گروه و یا حزب خاصی، تنها از طریق علاقه مندان به دنیای خودرو اداره شده و همواره سعی کرده نقدهای خود را کاملا بی طرف و تنها براساس واقعیت ها انجام دهد و تجربیات خود را در اختیار علاقه مندان قرار دهد.

به گزارش اقتصادآنلاین ، در بین سایت های خودرویی کشور، خودروبانک به عنوان پیشرو در زمینه تست و بررسی خودروها شناخته می شود که در کمترین زمان ممکن، شرایط لازم برای بررسی خودروهای جدید وارد شده به بازار کشور را فراهم می کند و تجربیات خود را پس از بررسی دقیق در اختیار هموطنان قرار می دهد.


بررسی اخبار روز ایران و جهان در خودروبانک

در سایت خودروبانک مهم ترین اخبار ایران و جهان در حوزه تخصصی خودرو تحت پوشش قرار می گیرد و بخش اصلی سایت به اخبار روز خودروی ایران و جهان اختصاص داده شده که مهم ترین اخبار خودرویی ایران، قیمت های جدید خودرو، قیمت انواع قطعات یدکی، خودروهای جدید معرفی شده توسط خودروسازان جهانی و بسیاری از رویدادهای مهم دیگر تحت پوشش قرار می گیرد.


اگر از طرفداران پروپاقرص مسابقات فرمول یک جهان هستید، خبر خوب برای شما این است که بخش موتوراسپرت در سایت خودروبانک جدیدترین اخبار، حواشی و تکنولوژی های مربوط به مسابقات فرمول ۱ را مورد بررسی قرار می گیرد و می توانید در سریع ترین زمان ممکن از اخبار و حواشی این مسابقات باخبر شوید.


خودروبانک: بررسی خودرو های بازار

بررسی جامع سایپا شاهین، جدیدترین محصول سایپا در بازار ایران

بعد از تحریم دوباره صنعت خودروسازی، شرکت های خودروساز خارجی به همکاری های خود با خودروسازان ایرانی پایان داده و بازار ایران را ترک کردند و به مرور زمان عدم عرضه خودروهای جدید باعث شد تا خودروسازان داخلی خودشان دست به کار شده و محصولاتی جدید مثل ماشین شاهین برای پاسخ به نیاز بازار طراحی کنند.


سایپا شاهین از جمله مواردی است که می توانیم آن را خودرویی متولد شده در سخت ترین تحریم های صنعت خودروسازی ایران معرفی کرد که اشتراکات زیادی با محصولات فعلی گروه خودروسازی سایپا دارد، اما بزرگ ترین تفاوت و نقطه قوت آن می تواند در کنار ظاهر متفاوت، پیشرانه محرک M۱۵ آن باشد که مجهز به توربوشارژر بوده و می تواند عملکرد رضایت بخشی برای کاربران خود داشته باشد.


حال اگر جزو کسانی هستید که علاقه مند به خرید این خودرو و یا کسب اطلاعات بیشتر از آن هستید، گروه خودروبانک بررسی های کاملی بر روی این خودرو داشته و شما را با جزییات فنی و ویژگی های مختلف این خودروی تازه وارد آشنا خواهد کرد.


خودروبانک: بررسی خودرو های بازار

بررسی کامل سایپا کوییک، خودروی محبوب و جذاب سایپا برای جوانان

بعد از موفقیت بسیار خوب تیبا ۲ در بازار، گروه خودروسازی سایپا تصمیم به گسترش سبد محصولات خود گرفت تا گزینه های متنوع تری در کلاس هاچ بک پیش روی مشتریان خود قرار دهد. به همین ترتیب سال ۹۶ محصول جدید گروه خودروسازی سایپا با نام کوییک معرفی شد و توانست جایگاه مطلوبی در بین مشتریان پیدا کند.


موفقیت این خودرو باعث شد تا گروه خودروسازی سایپا زیرمجموعه های این برند را گسترش داده و مدل های مختلفی براساس این خودرو راهی بازار کند که به دنبال آن شاهد توسعه و راه اندازی سایپا کوییک R، سایپا کوییک اتوماتیک پلاس، سایپا کوییک R پلاس و یا حتی سایپا کوییک S با ویژگی های منحصربه فرد خود هستیم.


حال گروه خودروبانگ بررسی های دقیق و کاملی بر روی خانواده سایپا کوییک داشته است و می توانید با بررسی این خودرو در خودروبانک، با مشخصات کوییک و دیگر اعضای خانواده آن بیش از پیش آشنا شوید.


سایپا کوییک R ، هاچ بک ۲ رنگ محبوب بازار


به دنبال محبوبیت و موفقیت سایپا کوییک در بازار، گروه خودروسازی سایپا توسعه و راه اندازی مدل های مختلف این اتومبیل را در دستور کار خود قرار داد و باعث خلق مدل های مختلفی همچون کوییک R، کوییک اتوماتیک پلاس، کوییک R پلاس و یا حتی کوییک S شد که محبوب ترین عضو این جمع را می توان در حال حاضر خودروی کوییک R با دو رنگ بدنه دانست که قیمت مناسب تری نسبت به دیگر مدل های ذکر شده داشته و جایگاه بهتری هم در بازار کشور از لحاظ فروش دارد.


از مهم ترین مشخصات کوییک R را می توان همان ترکیب ۲ رنگ بدنه دانست که هم در بیرون خودرو از ترکیب ۲ رنگ استفاده شده و هم داخل کابین آن می توان شاهد تنوع رنگی در بین قطعات بکار رفته بود که در کنار قیمت مناسب، باعث شده مشتریان زیادی بویژه جوانان تمایل بیشتری برای خرید این خودرو داشته باشند که برای آشنایی بیشتر با مشخصات کوییک R، می توانید تجربه های رانندگی و بررسی های کامل خودروبانک بر روی این اتومبیل را دنبال کنید.


برنامه فروش ایران خودرو و سایپا

جهش ناگهانی نرخ ارز به دنبال شیوع ویروس کرونا در سال گذشته، باعث شد قیمت دیگر کالاها بویژه خودرو افزایش سرسام آوری داشته باشد و به دنبال این جهش قیمتی، پای سازمان ها و نهادهای مختلف نظارتی و اجرایی کشور به موضوع خودرو باز شد و در نتیجه روش فروش خودرو به صورت قرعه کشی با محدودیت های فوق العاده زیاد به تصویب رسید.


حال در خودروبانک بخشی ویژه برای شرکت های خودروساز داخلی در نظر گرفته شده است که تمامی برنامه های فروش فوق العاده و پیش فروش آنان تحت پوشش قرار گیرد. به طور جداگانه، مخاطبان می توانند با مراجعه به صفحه ثبت نام ایران خودرو یا صفحه ثبت نام سایپا در سایت خودروبانک، از تمامی برنامه های فروش دو شرکت خودروسازی سایپا و ایران خودرو مطلع شوند.


چرا بررسی های تخصصی خودروبانک؟

اگر تصمیم به خرید یک خودرو در بازار خودروهای وارداتی و یا مونتاژی داشته باشد، انتخاب های متعددی پیش روی شما قرار می گیرد و ممکن است در اقدامی هیجانی، یک خودروی نامناسب خریداری کنید که در ادامه مشکلات زیادی در زمینه خدمات پس از فروش برایتان بوجود می آورد یا حتی ممکن است به انتظاراتی که در بخش فنی و رفاهی از آن داشتید، پاسخ مناسبی ندهد.


خودروبانک طی سال ها فعالیت در حوزه خودرو، برندهای معتبر خودروساز جهانی که در بازار کشور فعال هستند را به صورت تخصصی مورد بررسی قرار داده و در برخی مواقع با کنار هم قرار دادن دو خودروی هم کلاس و هم قیمت، مزیا و معایب آنان را برای انتخاب راحت تر مشتریان مورد بررسی و تحلیل قرار داده است.


برای سهولت کاربران و درک بهتر از تجربه رانندگی با خودروهای جدید بازار، بسیاری از بررسی های خودروبانک به صورت ویدیویی ضبط شده و ویژگی های مهم خودرو و مزیت های آن نسبت به دیگر رقبای موجود در بازار مورد بررسی قرار گرفته است. خودروبانک این افتخار را دارد که اولین رسانه فعال دنیای خودرو در کشور است که تست و بررسی خودروهای جدید را به صورت ویدیویی ضبط کرده و با بالاترین کیفیت در اختیار مخاطبان قرار داده است.


انتهای خبر

0
0