بورس پرس
1401/07/11
10:49
مجوز افزاشی سرمایه ۳۴، ۲۰۰، ۴۰۰ و ۴۴۰ درصدی چهار شرکت صادر شد

چهار شرکت بورسی و فرابورسی، مجوز افزایش سرمایه ۴۴۰، ۳۴، ۴۰۰ و ۲۰۰ درصدی را از دو محل تجدید ارزیابی و سود انباشته از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، چهار شرکت سیمان مجد خواف، صنعتی بهشهر، نورد آلومینیوم و حمل و نقل توکا به ترتیب مجوز افزایش سرمایه ۴۴۰، ۳۴، ۴۰۰ و ۲۰۰ درصدی را از دو محل تجدید ارزیابی و سود انباشته از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.


بر این اساس، "سخواف" سرمایه فعلی را از ۵۳ به ۲۸۶.۴ میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه از محل تجدید ارزیابی برای اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.


همچنین سرمایه فعلی "غبشهر" از ۲.۲ به ۲.۹ هزار میلیارد تومان می رسد. تامی مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته برای ا صلاح ساختار مالی، جبران مخارج سرمایه ای و جلوگیری از خروج نقدینگی اعمال می شود.


"فنوال" نیز سرمایه فعلی را از ۶۷.۸ به ۳۳۹.۱ میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته اعمال و صرف خرید ماشین‌آلات و تجهیزات می شود.


در این میان، سرمایه فعلی "حتوکا" از ۳۳ به ۹۹ میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته اعمال می شود تا صرف ج بران مخارج سرمایه ای انجام شده و اجرای طرح توسعه انبار ترانزیت شود.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0