همفکران
1401/03/08
12:04
#مجمع #زگلدشت 📌 ادامۀ گزارش همفکران از مجمع عمومی عادی سالانه شرکت كشت و دام گلدشت نمونه اصفهان... ✅ شرکت به دانش فنی احداث دامپروریهای جدید با ب...

#مجمع


#زگلدشت



📌 ادامه گزارش همفکران از مجمع عمومی عادی سالانه شرکت کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان...



✅ شرکت به دانش فنی احداث دامپروریهای جدید با بهره وری بالاتر دست یافته است و این دانش علاوه بر پروژه های توسعه ای شرکت، می تواند از طریق واگذاری این دانش به سایر واحدها برای شرکت درآمد ایجاد کند.



✅ چک شرکت نزد شرکت پخش فرآورده های نفتی سنواتی و مربوط به معامله زمینی در اصفهان بوده است که استرداد آن در دست پیگیری است. البته این چک تضمینی بوده و بار حقوقی و مالی برای شرکت ندارد.



✅ تشریفات معرفی و تایید اشخاص از سمت سهامدار عمده باعث خالی ماندن یک جایگاه هیئت مدیره و اداره با سرپرست شده است. البته این موضوع خللی در عملیات شرکت ایجاد نکرده است اما تا یکی دو هفته آینده از سوی سهامدار عمده، ترکیب هیئت مدیره مطابق قانون تکمیل و مدیرعامل منصوب می شود.



✅ عدم پرداخت سود تقسیمی منحصر به سهامدار عمده بوده است. سود سهامداران خرد طی مهلت قانونی انجام شده و سهامدار عمده این سود تقسیمی را صرف سرمایه گذاری در پروژه ها نموده است. شرکت بنا دارد از محل مطالبات افزایش سرمایه دهد که هم مشکل حسابرسی رفع شود و هم خبر مثبتی برای سهم باشد.



✅ امسال هم به رغم تقسیم سود بالا، سهامدار عمده قصد دارد سود خود را در پروژه های شرکت سرمایه گذاری کند و این جریان نقدی مجددا به شرکت برمیگردد. از سایر سهامداران هم تقاضا داریم در افزایش سرمایه از محل مطالبات شرکت کنند.



Hamfekran.com


@Agahmoshaver



انتهای خبر

0
0