اخبار اکس نوین
1400/08/27
00:00
مت مالی: افت قیمت بیت کوین به زیر ۶۰۰۰۰ دلار نگران‌کننده نیست

اکس نوین: مت مالی، تحلیلگر ارشد بازار در شرکت میلر تاباک اخیرا در گفتگویی با یاهو فایننس اظهار داشت که افت اخیر بیت کوین به زیر ۶۰۰۰۰ دلار جای نگرانی ندارد. به گفته مالی، بزرگترین ارز دیجیتال بازار حتی می‌تواند بیش از این سقوط کند بی‌آنکه روند صعودی آن از نقطه نظر تکنیکال آسیب جدی ببیند. مالی معتقد است تنها در صورتی که بیت کوین به زیر ۵۰۰۰۰ دلار سقوط کند آسیب جدی به این ارز و روند صعودی وارد خواهد شد چراکه در چنین حالتی خط روند که به کف ماه جولای بازمی‌گردد شکسته می‌شود. چهارشنبه گذشته بیت کوین صعود کرد و موفق به ثبت رکورد ۶۹۰۰۰ دلاری شد…

اکس نوین : مت مالی، تحلیلگر ارشد بازار در شرکت میلر تاباک اخیرا در گفتگویی با یاهو فایننس اظهار داشت که افت اخیر بیت کوین به زیر ۶۰۰۰۰ دلار جای نگرانی ندارد.


به گفته مالی، بزرگترین ارز دیجیتال بازار حتی می‌تواند بیش از این سقوط کند بی‌آنکه روند صعودی آن از نقطه نظر تکنیکال آسیب جدی ببیند. مالی معتقد است تنها در صورتی که بیت کوین به زیر ۵۰۰۰۰ دلار سقوط کند آسیب جدی به این ارز و روند صعودی وارد خواهد شد چراکه در چنین حالتی خط روند که به کف ماه جولای بازمی‌گردد شکسته می‌شود.


چهارشنبه گذشته بیت کوین صعود کرد و موفق به ثبت رکورد ۶۹۰۰۰ دلاری شد و به منطقه خرید اشباع وارد شد. این موضوع باعث شد تا حتی برخی از تحلیلگران مانند مارک یوسکو که بسیار نسبت به بیت کوین خوش‌بین هستند انتظار اصطلاح قیمت موقتی داشته باشند.


در حالی که مت مالی نسبت به کاهش قابل توجه در عرضه نقدینگی نگران است و معتقد است می‌تواند منجر به مشکلاتی برای بیت کوین و اتر شود، وی همچنان دیدی صعودی به این دو ارز دارد. به عقیده وی، تعداد زیادی سهام وجود دارد که «بسیار آسیب‌پذیرتر» از بیت کوین هستند.


در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین با قیمت ۵۹۹۰۰ دلار معامله می شود و تقریبا فاصله‌ای ۱۰۰۰۰ دلاری با اوج خود دارد.


منبع u.today


انتهای خبر

0
0