بورسینه
1400/03/25
09:41
🔹در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۳۶۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش دو هزار و ۹۴۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی...

🔹در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۳۶۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش دو هزار و ۹۴۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به دو هزار و ۵۷۵میلیارد تومان می‌رسد.



🔹تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش #تپکو، #خزر و #سنیر به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام تولید تجهیزات سنگین هپکو ۱۸۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید #ولکار، #خگستر و #فتوسا در نوبت انتظار است.



🔹ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۳۴۰میلیارد تومان (۹۴درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۶۹۰میلیارد تومان (۲۳درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۵ نماد و حجم صف‌های فروش در ۹۶نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف تولید و توسعه سرب روی ایرانیان (#فتوسا) به هشت درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.



🔹«انبوه‌سازی، املاک و مستغلات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۳۷۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه «محصولات غذایی و آشامیدنی» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۳۰۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «سایر واسطه‌گری‌های مالی» با تقاضای خرید ۷۰میلیارد تومانی همراه است.



🔹این جدول حدود ۲۵درصد از سه هزار و ۳۰۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع ۶۹۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۴۸۰درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۳سه هزار و ۹۹۰میلیارد تومان خواهد رسید.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0