آکادمی هلاکوئی
1400/06/03
20:00
ترون با پلتفرم Shopping.io همکاری می کند تا کوین خود را به تجارت الکترونیکی وارد کند

پلتفرم Shopping.io، یک اکوسیستم که بخش های ارزهای…

پلتفرم Shopping.io، یک اکوسیستم که بخش های ارزهای رمزپایه را به ارزهای دیجیتالی پیوند می دهد، از همکاری با بنیاد ترون و افزودن رمزارز TRX به مجموعه روش های پرداخت خود خبر داده است.


بنیاد ترون با پلتفرم Shopping.io همکاری کرد


بر اساس بیانیه مطبوعاتی مشترک بنیاد ترون و پلتفرم Shopping.io، دو تیم همکاری طولانی مدت خود را با هدف افزایش دسترسی به ارزهای رمزنگاری شده در پرداخت های خرده فروشی آغاز کردند.



Screenshot 2021 08 25 at 20 19 18 9322 1 webp WEBP Image 800 × 376 pixels 300x141 - ترون با پلتفرم Shopping.io همکاری می کند تا کوین خود را به تجارت الکترونیکی وارد کند

از ۲۵ آگوست (۳شهریور)، دارایی اصلی بنیاد ترون، رمزارز TRX، می تواند برای خرید کالا از شرکای تجاری پلتفرم Shopping.io هزینه شود.


یعنی، کوین TRX اکنون می تواند برای خریدهای آمازون، eBay ،Walmart و Etsy توسط همه علاقه مندان به بنیاد ترون که در Shopping.io ثبت نام کرده اند، خرج شود.


جاستین سان (Justin Sun)، بنیانگذار ترون و مدیر عامل بیت تورنت، ازاین کارایی جدید برای ارز رمزنگاری شده و چشم اندازهای جدید مشارکت هیجان زده است:


“ما از همکاری با Shopping.io بسیار هیجان زده ایم تا به جامعه خود اجازه دهیم از رمزارز TRX در وب سایت های اصلی تجارت الکترونیک مانند آمازون، eBay و Etsy استفاده کنند. Shopping.io برنامه های کاربردی دنیای واقعی را برای نمونه کارها در اختیار کاربران قرار می دهد.”


برنامه ی تخفیف برای دارندگان TRX اعلام شد


اربل آریف (Arbel Arif)، مدیرعامل و مالک Shopping.io، تاکید می کند که این مشارکت استراتژی تاکید وی برای همکاری با پروژه های شاخص Web۳ را مجددا تایید می کند:


“ما بسیار هیجان زده ایم که به دارندگان ترون این امکان را می دهیم تا با ما خرید کنند! همکاری با ترون امسال یک هدف بزرگ بود زیرا ما تلاش می کنیم با هر نام بزرگی در رمزنگاری همکاری کنیم.”


به منظور جشن گرفتن این نقطه عطف مهم، Shopping.io یک برنامه تخفیف منحصر به فرد برای همه حامیان بنیاد ترون معرفی می کند. از امروز، ۲۵ آگوست (۳شهریور)، همه دارندگان TRX از ۲ درصد تخفیف برخوردار خواهند شد.


این تخفیف به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: U.today



انتهای خبر

0
0