آکادمی هلاکوئی
1400/11/28
13:40
بیت پاندا با افزایش تقاضا،تصمیم دارد تا رمزارزهای بیشتری را اضافه کند

بیت پاندا، یک صرافی ارز دیجیتال مستقر در…

بیت پاندا ، یک صرافی ارز دیجیتال مستقر در وین، گفت که قصد دارد توکن‌های جدیدی را به صورت هفتگی در پاسخ به تقاضای رو به رشد کاربران اضافه کند.


Bitpanda روز پنجشنبه در بیانیه‌ای گفت، علاوه بر انتخاب منظم کوینها برای افزودن، پلتفرم معاملاتی به سازندگان پروژه اجازه می‌دهد تا برای فهرست شدن توکن‌های خود درخواست دهند.


اریک دموت(Eric Demuth)، مدیر عامل شرکت در بیانیه مطبوعاتی گفت “سرمایه گذاران رمزارز می دانند که زود بودن برای موفقیت بسیار مهم است، به همین دلیل تصمیم گرفتیم دسته های جدیدی از ارزهای دیجیتال را به صورت هفتگی فهرست کنیم، به طوری که جامعه ما بتواند مستقیما از حساب Bitpanda خود به دارایی های رمزنگاری پیشرفته با یک ضربه انگشت دسترسی پیدا کند.


Bitpanda در حال حاضر به بیش از ۳ میلیون کاربر خود دسترسی به ۱۰۰۰ دارایی دیجیتال را ارائه می دهد. از زمانی که این صرافی در سال ۲۰۱۴(۱۳۹۳) تاسیس شد، فراتر از ارزهای دیجیتال گسترش یافت و معاملات سهام، فلزات گرانبها و صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) را از طریق یک برنامه تلفن همراه ارائه کرد.


قبل از اینکه پروژه‌های ارزهای دیجیتال و توکن‌های جدید فهرست شوند، مورد بررسی قرار می‌گیرند و فرآیند بررسی دقیقی را طی می‌کنند که توسط کمیته فهرست دارایی Bitpanda انجام می‌شود.


الزامات پروژه های ارزهای دیجیتال جدید شامل بررسی ارزش بازار و ثبات است.


Bitpanda اولین استارت آپ تک شاخ اتریش پس از پایان دور سرمایه گذاری سری B با ۱۷۰ میلیون دلار در مارس سال گذشته(اسفند۱۳۹۹) شد.


در ماه دسامبر(آذر)، اولین رمزارز قابل معامله در بورس (ETC) خود را راه اندازی کرد که قیمت بیت کوین را ردیابی می کند و با یورو معامله می شود.ETC بیت‌کوین بیت‌پاندا از نظر فیزیکی توسط بیت‌کوینی که در کیف پول سرد با متولی تنظیم‌شده نگهداری می‌شود، پشتیبانی می‌شود.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: coindesk


انتهای خبر

0
0