آکادمی هلاکوئی
1400/10/25
15:10
صرافی غیرمتمرکز ADAX توکن FLICK را درست بعد از IDO عمومی Flickto فهرست می کند

فلیک(FLICK)، توکن ابزاری Flickto، اکنون در صرافی غیرمتمرکز…

فلیک(FLICK)، توکن ابزاری Flickto، اکنون در صرافی غیرمتمرکز ADAX، یکی از قطب‌های تجارت ارزهای دیجیتال در اکوسیستم کاردانو فهرست شده است. FLICK-ADA و FLICK-USDT به طور رسمی برای معامله در بورس در دسترس هستند.


نکته قابل‌توجه، Flickto یک سکوی راه‌اندازی رسانه اجتماعی با قدرت کاردانو است که هدف آن ایجاد فضای اجتماعی برای سازندگان محتوا و حامیان آنها برای ملاقات، به اشتراک گذاشتن ایده‌ها و تبلیغ آخرین ساخته‌های یکدیگر است.


تجارت با ADAX نیازی به تایید KYC ندارد، همه جفت‌های معاملاتی فقط با ثبت نام بصری در دسترس هستند. علاوه بر این، FLICK اکنون در ADAX CEX در دسترس است. ADAX و Flickto شراکت پرباری از جمله یک دور IDO و یک فهرست موفق در صرافی متمرکز Cardano داشته اند.


در دفتر کل توزیع شده Cardano، Flickto همچنین می تواند به عنوان یک توزیع کننده محتوای قابل اعتماد عمل کند و از حفظ و مدیریت کارآمد مالکیت معنوی اطمینان حاصل کند. FLICK در حال حاضر به صورت رایگان در بازار آزاد موجود است و از طریق رای دادن و سهام به دست می آید.


توکن FLICK مجموعا ۵ میلیارد عرضه دارد و می تواند برای رای دادن به پروژه های رسانه ای که در پلتفرم Flickto فهرست شده اند و به دنبال تامین مالی هستند، استفاده شود. این به دارندگان این امکان را می دهد تا برای ایردراپ های NFT مربوط به پروژه هایی که از طریق پلتفرم Flickto راه اندازی می شوند، ثبت نام کنند.


علاوه بر این، دارندگان توکن FLICK می‌توانند از آن برای تایید واجد شرایط بودن برای سهمی از حق امتیاز توزیع موجود از پروژه‌هایی که با موفقیت تامین مالی شده‌اند، استفاده کنند. همچنین برای به دست آوردن ژتون های FLICK یا ADA بیشتر، شرط بندی کنند.


مفهوم Flickonomics که نقطه تلاقی بین ارزهای دیجیتال، رسانه ها و تجارت است، توسط Flickto (FLICK) پیشگام شد. فلیکتو برای ایجاد سود متقابل سه طرف برای یکدیگر تجمع خواهد کرد، زیرا این مفهومی است که به تولید، مصرف و انتقال ثروت در رسانه مربوط می شود.


از سوی دیگر، ADAX یک مکانیسم نقدینگی خودکار است که امکان مبادلات غیر محفوظ و مقاوم در برابر سانسور را فراهم می کند. هدف ADAX حذف نیاز به واسطه‌های متمرکز با تسهیل مبادلات توکن، افزایش نقدینگی دارایی‌ها و تغییر جهت صنعت DeFi در اطراف Cardano است. کاربران پلتفرم ADAX می‌توانند به سرعت معاملات مبتنی بر قرارداد هوشمند را با کسری از هزینه شبکه اتریوم انجام دهند.


طی ۱۲ ماه آینده، Flickto (FLICK) پلتفرم خود را راه اندازی خواهد کرد و اولین کمپین جمع آوری کمک های مالی خود را برای حمایت از پروژه های رسانه ای محبوب بین اعضای جامعه کاردانو (ADA) آغاز خواهد کرد.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: coinquora


انتهای خبر

0
0