اخبار فوری بورس
1400/03/31
08:09
#بانکداری 🏦 روز گذشته همسو با تغییر جهت بازار، نمادهای گروه بانکی با فشار فروش نسبی روبرو شدند اما در مجموع وضعیت بد نبود و این انتظار وجود دارد ک...

#بانکداری



🏦 روز گذشته همسو با تغییر جهت بازار، نمادهای گروه بانکی با فشار فروش نسبی روبرو شدند اما در مجموع وضعیت بد نبود و این انتظار وجود دارد که در معاملات امروز و نهایتا فردا باری دیگر سمت تقاضا بتواند بانکها را به ریل منطق بازگرداند.



🔰 در پایان معاملات روز گذشته، #وتجارت رشد نزدیک به ۴ درصدی را ثبت کرد اما دو نماد #وبملت و #وبصادر سرخ‌پوش شدند. به نظر رسیدن گزارش ۱۲ ماهه وبصادر بتواند محرکی برای توجه مجدد بازار به نمادهای بانکی باشد.



📈 همانطور که روز گذشته هم اشاره شد، وتجارت دو مقاومت ۲۴۰ و ۲۹۰ تومانی را در پیش دارد. ۲۱۰ و ۲۵۰ تومان مقاومت‌های پیش روی وبصادر خواهند بود. وبملت که پس از حواشی گزارش نرخ تسعیر ارز کمی از کانون توجهات به دور مانده، می‌تواند در حوالی قیمت‌های ۳۵۰ - ۳۶۰ تومانی مورد توجه باشد.



✅ دیگر نماد مورد توجه گروه بانکی، #ونوین است. ونوین پس از شکست خط روند نزولی کوتاه‌مدتی با اقبال بیشتری روبرو شده است. گزارش ۱۲ ماهه حکایت از بهبود ترازنامه این بانک دارد. رشد ۴۷۸ درصدی درآمدهای عملیاتی و رشد ۲.۴۲۳ درصدی سود خالص مانعی برای افت جدی سهم خواهد بود.



انتهای خبر

0
0