رمزارز نیوز
1401/05/26
16:30
پیش‌بینی صعود قیمت ایاس!

قیمت EOS سطح مقاومتی ۱٫۴۰ دلار را شکست و یک بریک آوت را از الگوی مثلث صعودی تجربه کرد. این بریک آوت پس از… مطالعه مطلب ...

قیمت EOS سطح مقاومتی ۱٫۴۰ دلار را شکست و یک بریک آوت را از الگوی مثلث صعودی تجربه کرد. این بریک آوت پس از بازگشت صعودی از خط روند حمایتی که باعث جهش قیمت ۳۰ درصدی در دو روز گذشته شد، رخ داده است. علاوه بر این، رالی تا حدود ۱٫۵۰ دلار افزایش یافت تا میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه را هم به چالش بکشد.


قیمت ایاس رد قیمت (Price Rejection) بالاتری را در شمع روزانه نشان می‌دهد که منعکس‌کننده تلاش صعودی برای حفظ سطوح بالاتر از ۱٫۶۰ دلار است. اگر قیمت به بالاتر از مرز ۱٫۶۰ دلار صعود کند و حفظ شود، ادامه روند صعودی از میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه فراتر خواهد رفت. در این میان، افزایش احتمال یک کراس اوور صعودی بین میانگین متحرک ساده ۵۰ و ۱۰۰ روزه به حرکت روند صعودی دامن می‌زند.


شیب روزانه شاخص قدرت نسبی یا RSI نیز تا مرز خرید بیش‌ازحد گسترش یافته است. علاوه بر این، شاخص مکدی (MACD) نیز افزایش شدید شکاف صعودی بین خطوط سریع (Fast) و کند (Slow) را نشان می‌دهد که نشان‌دهنده افزایش فشار خرید است.


به طور خلاصه، تحلیل تکنیکال ایاس احتمال ادامه روند صعودی را در صورتی‌که خریداران رد قیمت بالاتر را تضعیف کنند، پیش‌بینی می‌کند.


علاوه بر این، معامله‌گران می‌توانند انتظار داشته باشند که در صورت پشت سر گذاشتن میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه، روند صعودی به مرز روانی ۲ دلار برسد. ایاس در ۲۴ ساعت گذشته با رشدی بیش از ۲۵ درصدی، در صدر فهرست پرسودترین رمزارزها قرار گرفته است.


از مهم‌ترین دلایل رشد قیمت ایاس، راه‌اندازی برنامه تشویقی شبکه ایاس به نام Yield + از ۱۴ آگوست برای جذب برنامه‌های مالی غیرمتمرکز است. هاردفورک ایاس در ماه سپتامبر نیز که دریافت توکن‌ها برای هر دو زنجیره قدیم و جدید را به همراه خواهد داشت، از دلایل رشد قیمت این ارز دیجیتال معرفی شده است.


انتهای خبر

0
0