بورس۲۴
1400/06/27
10:08
زمان بندی عرضه اولیه شرکت های تابعه «شستا»

به گزارش کدال نگر بورس ۲۴، شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در گزارش تفسیری زمان بندی عرضه اولیه شرکت های تابعه را اعلام نمود.بدین ترتیب نزدیک ترین عرضه های اولیه شرکت های، داروسازی دانا، سیمان آبیک، افق تامین انرژی توس و آنتی بیوتیک سازی ایران می باشد که پیش بینی شده است در پاییز عرضه اولیه شوند. شایان ذکر است ستاره خلیج فارس و رایتل به همراه ۳ شرکت دیگر برای زمستان ۱۴۰۰ برنامه عرضه اولیه آن ها انجام شده است.

زمان بندی عرضه اولیه شرکت های تابعه «شستا»

به گزارش کدال نگر بورس۲۴ ، شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در گزارش تفسیری زمان بندی عرضه اولیه شرکت های تابعه را اعلام نمود.بدین ترتیب نزدیک ترین عرضه های اولیه شرکت های، داروسازی دانا، سیمان آبیک، افق تامین انرژی توس و آنتی بیوتیک سازی ایران می باشد که پیش بینی شده است در پاییز عرضه اولیه شوند.


شایان ذکر است ستاره خلیج فارس و رایتل به همراه ۳ شرکت دیگر برای زمستان ۱۴۰۰ برنامه عرضه اولیه آن ها انجام شده است.




"بورس ۲۴" دارنده مجوز مشاوره رسمی سرمایه گذاری از "بورس" روزانه ده ها محتوای خبری-تحلیلی را در اختیار شما مخاطب گرامی قرار می دهد ، بخشی از محتوای تولید شده به دلیل اثر گذاری مستقیم بر معاملات شما در بورس شامل پیش بینی جامع بازار ، تحلیل سهم ها ، سیگنال خرید و فروش ، معرفی هفتگی سبد سهام ، اخبار ویژه از شرکت ها ، مشاوره آنلاین و... به صورت ویژه ارائه می شود ، لذا پیشنهاد می گردد برای استفاده کامل از خدمات تحلیلی ، خبری و مشاوره ای این رسانه به خانواده بزرگ مشترکین ویژه بپیوندید.

انتهای خبر

0
0