آکادمی هلاکوئی
1401/04/21
12:50
تحلیل تکنیکال تزوس (XTZ)؛ سه شنبه ۲۱ تیر

رمزارز تزوس(XTZ) در ۱۲ ژوئن(۲۲ خرداد) با فروش…

رمزارز تزوس(XTZ) در ۱۲ ژوئن(۲۲ خرداد) با فروش ناگهانی و شدیدی روبه رو شد و در اثر آن ، به زیر سطح حمایت ۱.۶۷ دلاری کاهش یافت. به دنبال از دست رفتن این سطح حمایتی در ۱۸ ژوئن (۲۸ خرداد) ، ارزش XTZ به میزان ۲۹ درصد افت کرد و سپس به کف پایداری در حدود ۱.۱۷ دلار رسید.


بسیاری از آلتکوین ها تا ۱۸ ژوئن روند نزولی مشابهی را تجربه کردند، اما پس از این مرحله ،شروع به افزایش کردند. در نتیجه، قیمت تزوس در این مدت ، ۴۱ درصد افزایش یافت تا دوباره مقاومت ۱.۶۷ دلاری را مورد امتحان قرار دهد. XTZ از ۱۸ ژوئن الی ۱۲ ژوئیه(۲۱ تیر) ، دو سقف قیمتی مساوی و دو کف قیمتی بالاتری را به ثبت رساند.


در آینده، سرمایه گذاران می توانند انتظار تداوم سقوط تزوس را داشته باشند. صرف نظر از این، اگر این روند نزولی همچنان ادامه داشته باشد، قیمت XTZ به احتمال زیاد وارد یک روند خرسی خواهد شد. در صورتی که تزوس با کندلی روزانه زیر سطح ۱.۳۳ دلاری بسته شود ، این نشانه آغاز روند نزولی خواهد بود.


XTZPERP 2022 07 12 07 54 03 637931936062543912 300x171 - تحلیل تکنیکال تزوس (XTZ)؛ سه شنبه 21 تیر

نمودار روزانه جفت ارز XTZ/USDT در چنین شرایطی، تارگت بعدی XTZ در حدود سطح ۱.۰۷ دلاری قرار دارد که بر اساس الگوی مثلث صعودی محاسبه می شود.


از سوی دیگر، اگر قیمت تزوس بتواند به صورت زود هنگام از مقاومت ۱.۶۷ دلاری عبور کند و آن را به سطح حمایتی تبدیل کند ، سناریوی خرسی باطل خواهد شد.


در چنین شرایطی، قیمت XTZ می‌تواند با رشد ۲۹ درصدی به سمت سطح ۲.۱۶ دلاری افزایش یابد.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: FXSTREET


انتهای خبر

0
0