بورس۲۴
1401/09/03
20:23
نرخ فروش داخلی این محصول « کلر » ۱۲۹٪ رشد داشته است

به گزارش کدال نگر بورس ۲۴، شرکت کلر پارس در مدت ۸ ماهه منتهی به آبان ماه ۱۴۰۱ ، حدود ۴۱۱ میلیارد تومان درآمد از فروش محصولات خود به دست آورد. درآمد فروش دوره مقایسه ای ۲۵۰ میلیارد تومان محاسبه شده است که بیانگر رشد ۶۴٪ درآمد های شرکت است.

نرخ فروش داخلی این محصول « کلر » 129% رشد داشته است

به گزارش کدال نگر بورس۲۴ ، شرکت کلر پارس در مدت ۸ ماهه منتهی به آبان ماه ۱۴۰۱ ، حدود ۴۱۱ میلیارد تومان درآمد از فروش محصولات خود به دست آورد. درآمد فروش دوره مقایسه ای ۲۵۰ میلیارد تومان محاسبه شده است که بیانگر رشد ۶۴٪ درآمد های شرکت است.


درآمد فروش آبان ماه ۶۹ میلیارد تومان بوده که به نوعی بیانگر ثبت رکورد درآمدی در شرکت می باشد. از این درآمد ، ۵۴ میلیارد در بازار داخل و ۱۵ میلیارد در بازار صاداتی حاصل شده است. در سه ماهه گذشته شرکت توانسته است درآمد عملیاتی خود را بالاتر از ۶۰ میلیارد تومان حفظ کند. درآمد شرکت در آبان ماه ۱۴۰۰ ، ۴۳ میلیارد تومان بوده است. ( رشد ۶۰٪ درآمد مقایسه ای )


گرانترین محصول شرکت کلر در بازار داخل ، مشتقات کلر و سود سوزآور بوده که تناژ تولیدی این محصول نسبت به هشت ماهه مقایسه ای ۳۴.۲۰۰ تن به ۳۶.۹۰۰ تن رسیده است. نرخ فروش محصول نیز از ۲.۵ میلیون تومان به ازای هر تن به ۵.۷ میلیون تومان رسیده است. (۱۲۹٪ افزایش)

کلر
انتهای خبر

0
0