فرارسانه
1401/03/10
16:42
📆به دنبال اقبال بازارهای فرابورس به برگه‌های سهم (سه‌شنبه 10 خرداد 1401) ✅آیفکس 63 پله بالا رفت 📌 روز سه‌شنبه فرابورس ایران شاهد معاملات 28 هزار...

📆به دنبال اقبال بازارهای فرابورس به برگه‌های سهم (سه‌شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱)



✅آیفکس ۶۳ پله بالا رفت



📌 روز سه‌شنبه فرابورس ایران شاهد معاملات ۲۸ هزار میلیارد تومانی انواع اوراق مالی اعم از سهام، اوراق مالی اسلامی و عملیات بازار باز بود.



⭕️به گزارش مدیریت ارتباطات فرابورس ایران، طی معاملات روز جاری بیش از ۳.۸ میلیارد دارایی مالی در بازارهای فرابورس دست‌به‌دست شد که ارزش این مبادلات رقمی بالغ‌بر ۲۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بود، البته ۲۲ هزار میلیارد تومان از دادوستدهای روز جاری به عملیات بازار باز بانک مرکزی اختصاص داشت.



بررسی معاملات بازارهای فرابورس به تفکیک نشان می‌دهد امروز ۲.۵ میلیارد برگه سهم به ارزش بیش از یک هزار و ۶۶۰ میلیارد تومان در بازارها خریدوفروش شد.



همچنین در بازار اوراق مالی اسلامی نیز معاملاتی ۳۸ میلیون برگه‌ای به ارزش ۳هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان انجام شد. ۲۲۷ میلیون ورقه به ارزش ۲۲ هزار میلیارد تومان نیز در عملیات بازار باز بانک مرکزی به ثبت رسید.



در پایان معاملات امروز نمادهای فغدیر، آریا، غصینو، شگویا، شبصیر و تجلی با رشد قیمت و اثر مثبت بر آیفکس، رشد ۶۳ واحدی این متغیر را رقم زدند. این در حالی بود که نماد خدیزل بیشترین اثر منفی را بر شاخص کل فرابورس داشت. این متغیر فرابورس در پایان بازار امروز سطح ۲۱ هزار و ۴۱۲ را تجربه کرد.



صدرنشینی بازار نیز با بیشترین رشد قیمت متعلق به نمادهای فغدیر، دکپسول، کیمیا، زفکا، آس‌پ، گکوثر و تاپکیش بود. این در حالی بود که نمادهای ثرود، زدشت، مدیریت، ودی، اعتلا، زکشت و پخش بیشترین کاهش قیمت را داشتند.



گفتنی است امروز سرمایه‌گذاران بیشترین رشد را در نمادهای فغدیر، مدیریت، کرمان، فزر، آریا، زملارد و گدنا داشتند و این نمادها در صدر جدول پر تراکنش ترین نمادهای بازار قرار گرفتند.




#فرابورس


#گزارش_روزانه_بازار



🆔@FaraRasane

انتهای خبر

0
0