آکادمی هلاکوئی
1400/10/21
09:10
رمزارز BONE، توکن بومی شیباسواپ، در صرافی MEXC لیست می شود

بر اساس اعلامیه ای که روز دوشنبه منتشر…

بر اساس اعلامیه ای که روز دوشنبه منتشر شده است، صرافی رمزارزی MEXC که مقر آن در سیشل است، (BONE)، توکن حاکمیتی صرافی غیرمتمرکز ShibaSwap را فهرست کرده است. معاملات در ۱۱ ژانویه (۲۱ دی) ساعت ۱۲:۰۰ UTC آغاز می شود.


عرضه BONE به ۲۵۰ میلیارد توکن محدود شده است. طبق اطلاعات ارائه شده توسط CoinGecko، در حال حاضر، ارزش بازار آن ۲۷ میلیون دلار است.


در حال حاضر، این توکن در BKEX و Hotbit نیز موجود است. با این حال، شیباسواپ سهم بزرگی از حجم معاملات روزانه BONE را به خود اختصاص داده است.


همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، توسعه دهندگان شیبا اینو از راه اندازی بتا رسمی مرحله اول یک سازمان مستقل غیرمتمرکز به نام Doggy Dao خبر دادند که کنترل جامعه را در دست خواهد گرفت.


جامعه می‌تواند تصمیم بگیرد که کدام جفت‌های معاملاتی در استخرهای نقدینگی WOOF ظاهر شوند. برای اینکه کاربران بتوانند رای دهند، باید توکن‌های tBONE را با قرار دادن توکن‌های BONE دریافت کنند. امکان انتخاب تا ۳۰ جفت وجود خواهد داشت. همچنین جامعه مسئول تعیین توزیع جوایز BONE خواهد بود.


ماه گذشته، توسعه دهندگان تایید کردند که BONE به عنوان یک توکن بومی در راه حل جدید Shibarium لایه دو که هنوز راه اندازی نشده است، استفاده خواهد شد، که انتظار می رود به طور چشمگیری هزینه تراکنش ها را کاهش دهد. با وجود همه این تحولات، شیبا اینو در تلاش است تا شتاب خود را بازیابد و اخیرا به پایین‌ترین سطح از اواسط اکتبر (اواخر مهر) رسیده است.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0