بورسینه
1401/01/31
10:00
🔹در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۴۲۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۳۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیست...

🔹در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۴۲۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۳۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۳۹۰میلیارد تومان می‌رسد.



🔹تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید #خکاوه، #وپست و #دجابر به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام سایپا دیزل، ۴۳میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد. بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش #سنیر، #انرژی۱ و #نمرینو در نوبت انتظار است.



🔹ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۲۵۳میلیارد تومان (۶۱ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر ۲۷میلیارد تومان (۹۸درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۰ نماد و حجم صف‌های فروش در هیچ نمادی بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است ؛ گفتنی است حجم صف تکنوتار (#تکنو) به ۳.۳درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.



🔹«بانک‌ها و موسسات اعتباری» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای ۸۱میلیارد تومان است و پس از آن گروه «خودرو و ساخت قطعات» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۷۶میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «سیمان، آهک و گچ» با فشار فروش سه میلیارد تومانی همراه است.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0