اقتصاد آنلاین
1402/02/13
00:45
📌 بورس تهران به میانه ابرکانال ۲ میلیونی رسید/ مقاومت شاخص کل شکسته شد؟ 🔹بورس تهران امروز یک روز سبز و مثبت دیگر را برای سهامداران به ارمغان آورد ...

📌 بورس تهران به میانه ابرکانال ۲ میلیونی رسید/ مقاومت شاخص کل شکسته شد؟


🔹بورس تهران امروز یک روز سبز و مثبت دیگر را برای سهامداران به ارمغان آورد و شاخص کل با رشد ۱.۵۲ درصدی و شاخص هم وزن با رشد ۲.۴۸ درصدی کام سرمایه گذاران را بار دیگر شیرین کردند.



🔹رشد امروز بازار سهام تقریبا کل بازار را در برگرفت و البته چند روزی است که عملکرد گروه انبوه سازی در بازار سهام شدیدا به چشم می آید و اغلب سهام این گروه صف خرید هستند.



🔹البته که بعضا سهام این گروه همچنان فاصله ۴۰ الی ۵۰ درصدی با سقف تاریخی دارند اما از طرفی رشد های عجیبی را طی روند صعودی بازار ثبت کردند.



🔹برای مثال سرمایه گذاری شاهد با نماد ثشاهد نسبت به آبان سال گذشته با رشد ۵۵۰ درصدی روبه‌رو شده است و همچنان نیز تقاضای بالایی در بازار سهام دارد.



🔹باید در نظر داشت که این گروه همواره با فراز و نشیب های زیادی رو به رو هستند و لازم است سرمایه گذاران پیش از سرمایه گذاری به صورت های مالی توجه بیشتری بکنند.



🔹اما امروز یک خبر سیاسی مهم نیز منتشر شد و آن هم نصب دوباره دوربین های آژانس انرژی اتمی در تاسیسات هسته ای ایران است. باید دید در روزهای آتی تحولات سیاسی بازار دلار را به کدام سمت هدایت خواهد کرد که این متغیری مهم برای بازار سهام می باشد.



👈 برای مطالعه مشروح گزارش کلیک کنید



انتهای خبر

0
0