رمزارز نیوز
1401/06/22
15:00
۷ میلیون دلار شیبا یک وعده نهنگ اتریوم شد!

بزرگ‌ترین نهنگ اتریوم، بیش از ۵۳۶٫۵۱ میلیارد شیبا اینو را از طریق چندین تراکنش در ۲۴ ساعت گذشته به حساب خود… مطالعه مطلب ...

بزرگ‌ترین نهنگ اتریوم، بیش از ۵۳۶٫۵۱ میلیارد شیبا اینو را از طریق چندین تراکنش در ۲۴ ساعت گذشته به حساب خود اضافه کرد.


طبق گزارش‌ها، این نهنگ بزرگ همچنان به بلعیدن مقدار زیادی از این ارز دیجیتال محبوب ادامه می‌دهد. او در ۲۴ گذشته با ۱۴ تراکنش، حدود ۷٫۰۱ میلیون دلار شیبا اینو را خریداری کرده است.


داده‌های Etherscan.io نشان می‌دهند که این سرمایه‌گذار بزرگ، تمام شیبا اینوهای خود را از دو صرافی ارزهای دیجیتال پیشرو، یعنی بایننس و کوین بیس، خریداری کرده است.


پس از این خرید بزرگ، او طی یک تراکنش حدود ۱۹ میلیارد از این توکن‌ها را به قیمت ۲۵۲٫۰۹۶ دلار فروخت. کیف پول این نهنگ در حال حاضر، حاوی ۵۱۹٫۳۳ میلیارد شیبا با ارزش ۶٫۸۲ میلیون دلار است.


در همین حال، لازم به ذکر است که در رتبه‌بندی ارزهای دیجیتال CoinMarketCap بر اساس ارزش بازار، شیبا اینو از استیبل کوین دای (DAI) نیز پیشی گرفته و با ارزش ۷٫۲۱ میلیارد دلار در رتبه سیزدهم قرار گرفته است که نشان می‌دهد ارزش بازار این ارز دیجیتال در هفته گذشته، بیش از ۶٫۳ درصد افزایش ارزش داشته است. به این ترتیب، شیبا اینو با رقیب اصلی خود، یعنی دوج کوین که در جایگاه یازدهم قرار دارد، ۱٫۳ میلیارد دلار فاصله دارد.


خرید نهنگ‌ها و حرکت مثبت‌تر قیمت شیبا این شانس را برای آن فراهم کرده تا در آینده بتواند از دوج کوین پیشی بگیرد. در این میان، راه‌اندازی شیباریوم نیز می‌تواند کاربردهای شیبا و توکن بومی آن، BONE را افزایش داده و شانس پیشی گرفتن این رمزارز نسبت به دوج کوین را بیشتر کند.


انتهای خبر

0
0