اقتصاد آنلاین
1399/08/24
17:03
بیشترین ارزش معاملات سهام در بازار امروز/ صدرنشینی ثشاهد در روزی که خودرو خوب معامله نشد

امروز معامله‌گرها ۴۱۰میلیارد تومان سهام ثشاهد خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «سرمایه گذاری‌ها» تعلق داشت و ۳.۸درصد از کل سهام ثشاهد معامله شد.

اقتصاد آنلاین – سارینا امامی؛ در بورس امروز در مجموع حدود هفت هزار و ۳۴۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد « ثشاهد »، «وسپهر»، «ومعادن»، «وشهر» و «لپارس» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.


در اولین روز هفته معادل ۴۱۰میلیارد تومان سهام سرمایه گذاری شاهد دست به دست شد، سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات پس از معاملاتی به ارزش ۲۹۰میلیارد تومان دوم شد و سهام توسعه معادن و فلزات نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.


سهام سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات (وسپهر) پس از بازگشایی ۱۵درصد رشد قیمت را تجربه کرد و از طرف دیگر سهام صنایع پتروشیمی فارس (وفارس) با افت یک درصدی قیمت کام سهامداران خود را تلخ کرد.


بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «سرمایه‌گذاری‌ها» تعلق داشت به طوری که ۸۱۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «انبوه سازی، املاک و مستغلات» با معاملات ۷۶۰میلیارد تومانی دوم شد و «محصولات شیمیایی» در جایگاه سوم قرار گرفت.


امروز ۳.۸درصد از کل سهام سرمایه گذاری شاهد (ثشاهد) معامله شد، ۱۰ نماد برتر سهم ۷.۴ درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۱۲ سهم به بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۳۶ نماد نخست اختصاص داشت.


ارزش معاملات سهام 99.08.24رتبه‌بندی سهام در معاملات بورس و فرابورس 99.08.24
انتهای خبر

0
0