سهامیاب - آموزش بورس
1400/06/30
08:37
#پیش_بینی_بازار #روزنه ✍️بازار در روز گذشته با افزایش تقاضا در دقایق اولیه معاملات مواجه شد اما اینبار با تعادل نسبی در معاملات سهام شرکت‌های شاخص...

#پیش_بینی_بازار


#روزنه



✍️بازار در روز گذشته با افزایش تقاضا در دقایق اولیه معاملات مواجه شد اما اینبار با تعادل نسبی در معاملات سهام شرکت‌های شاخص‌ساز و بزرگ، شاهد تمایل بازار به سهام خرد و کوچک بودیم. در واقع جریان پول از نماد‌هایی که در این مدت رشد کرده بودند به سمت سهام شرکت‌هایی که افت قیمتی شدیدتری داشتند، رفت و نهایتا شاخص را ۷ هزار ۳۰۰ واحد به بالا برد.



🌀با توجه به اینکه شاخص‌کل حمایت حساس خود یعنی میدلاین کانال صعودی خودش را از دست داده، باید دید با تقاضاهایی که در بازار شکل گرفته، می‌تواند سطح یک میلیون ۴۴۰ خزار واحد را پس بگیرد یا خیر!



🔰به نظر می‌رسد ‌با رد شایعه‌های موجود که قبلا هم بار‌ها به آن اشاره شد زمینه‌ای فراهم شده تا پول‌های نقد به سمت بازار حرکت کنند تا بازار کمی متعادل‌تر از قبل جلوه کند. اما در پیش‌بینی امروز امیدواریم شاخص هم‌وزن عملکردی بهتری نسبت به شاخص کل داشته باشد. در این مسیر اگر سهام شاخص‌ساز تعادل نسبی خود را از دست بدهند نمی‌توان انتظار داشت بازار بتواند حمایت شکسته شده خودش را پس بگیرد و به راه خود ادامه دهد.



✅ 📊👈سهام یاب



انتهای خبر

0
0