آکادمی هلاکوئی
1401/04/20
12:50
رشد ۲۰۵ درصدی حجم و احیای آکسی اینفینیتی

بازی برای کسب درآمد Metaverse Axie Infinity، به…

بازی برای کسب درآمد Metaverse Axie Infinity، به نظر می رسد در حال بهبود است و حجم فروش NFT آن طی هفت روز گذشته ۲۰۵ درصد افزایش یافته است.


جف زیرلین(Jeff Zirlin)، هم بنیانگذار پروژه، چنین احساساتی را در ۸ جولای(۱۷ تیر) از طریق توییتر بازتاب داد، پس از اینکه اظهار داشت که این پروژه با اشاره به پذیرش قوی استیکینگ زمین های NFT، پشتیبان شدن پل رونین و افزایش قابل توجه دانلود بازی و فروش NFT، “شفابخش” است.


00 Axie revival 300x164 - رشد 205 درصدی حجم و احیای آکسی اینفینیتی

طبق داده‌های CryptoSlam، آکسی اینفینیتی در هفت روز گذشته از مجموع ۲۳۱۰۰ خریدار ۱.۳ میلیون دلار فروش داشته است که نشان‌دهنده افزایش ۲۰۵ درصدی در هفته است.


به نظر می رسد یکی از عوامل موثر در این رشد ناگهانی، افزایش اشتها برای زمین های NFT ، پس از راه اندازی پشتیبانی staking در ۴ جولای باشد. ویژگی staking به مالکان زمین امکان می دهد تا پاداش های هفتگی را در توکن اصلی AXS بازی کسب کنند. بر اساس داده‌های کاوشگر زنجیره رونین، در زمان نگارش این مقاله، تقریبا ۹۱ درصد از ۱۶۷۹۴ عرضه در گردش، استیک شده است.


این پروژه همچنین مرحله دوم ارتقاء حالت بازی جدید خود را در این ماه با نام “Origin” آغاز کرد که تا اواسط ژوئن ۶۰۰۰۰۰ ثبت نام داشت. این بازی در حالت دسترسی زودهنگام قبل از عرضه جهانی نهایی قرار دارد و کاربران را قادر می‌سازد تا با NFT‌های هیولایی Axie خود، جمع‌آوری، تجارت و نبرد با یکدیگر داشته باشند. گفته می‌شود که این ارتقاء تعداد زیادی از باگ‌های موجود در بازی را برطرف کرده است.


افزایش حجم فروش NFT احتمالا به دلیل راه اندازی مجدد پل رونین در ۲۸ ژوئن است. این پل یک زنجیره جانبی است که برای Axie Infinity ساخته شده است که به کاربران امکان می دهد دارایی ها را بین بازی و شبکه اصلی اتریوم منتقل کنند. با این حال، از اواخر ماه مارس(اوایل فروردین) پس از هک ۶۰۰ میلیون دلاری، آفلاین بود.


با وجود این، افزایش ۲۰۵ درصدی حجم در هفته گذشته تنها Axie Infinity را به عنوان هجدهمین پروژه NFT پرفروش در آن بازه زمانی قرار می دهد، که فاصله زیادی با روزهای پرفروش آن در اواخر سال ۲۰۲۱ دارد.


اکوسیستم Axie Infinity از زمانی که در نوامبر(آبان) به اوج خود رسید، از یک روند نزولی طولانی رنج می برد. در آن ماه، این پروژه فروش عظیم NFT ارزش ۷۵۳.۹ میلیون دلاری داشت، در حالی که توکن اصلی AXS آن به بالاترین حد تاریخ (ATH) ۱۶۴.۹۰ دلار رسیده بود. تا ژوئن، فروش NFT آن در ماه فقط ۳.۱ میلیون دلار بود، در حالی که AXS حدود ۹۱.۴٪ از ATH خود کاهش یافته بود و در زمان نوشتن این مقاله به قیمت ۱۴.۱۸ دلار معامله می شود.


با توجه به اینکه حفظ بازیکن و طول عمر بازی به عنوان مسائلی حیاتی برای پروژه در نظر گرفته شده است، تیم Axie Infinity اخیرا در حال بررسی راه هایی برای گسترش اکوسیستم بوده است.


در پست وبلاگی در ۹ جولای، تیم Axie Infinity اشاره کرد که چشم‌اندازش ایجاد یک «جهان کامل بازی» با داستان‌های جامع شبیه به مجموعه های نمادین مانند جنگ ستارگان، فاینال فانتزی یا ارباب حلقه‌ها است.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0