اقتصاد آنلاین
1400/05/09
09:59
سنگین ترین صف های خرید و فروش / تقاضای ۲۷۵میلیارد تومانی سهامداران برای زراعتی ها

خالص سفارشات فروش سهام در بورس امروز به ۳۴۵میلیارد تومان می‌رسد، برتری سمت عرضه در «انبوه سازی، املاک و مستغلات» بیش از سایرین بود و حجم صف بکاب به ۴.۷درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید


اقتصاد آنلاینهانا پاکمند ؛ در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۸۵۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش هزار و ۵۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۲۰۰میلیارد تومان می‌رسد.


تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «تپکو»، «غدام» و «کترام» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام تولید تجهیزات سنگین هپکو بیش از ۱۶۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «سپید»، «وهامون» «شاراک» در نوبت انتظار است.


ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۶۵۵میلیارد تومان (۷۷درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۵۳۵میلیارد تومان (۵۰درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۴نماد و حجم صف‌های فروش در ۳۰نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف سرمایه‌گذاری هامون صبا (وهامون) به ۱۱درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.


«ماشین‌آلات و تجهیزات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش حدود ۱۷۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه «انبوه‌سازی، املاک و مستغلات» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۱۳۰میلیارد تومان می‌شود. همچنین در طرف دیگر معاملات «زراعت و خدمات وابسته» با تقاضای ۲۷۵میلیارد تومانی همراه شد.


این جدول حدود ۴۶درصد از هزار و ۹۱۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع هزار و ۵۴۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۱۲۴درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به سه هزار و ۴۵۵میلیارد تومان خواهد رسید.


برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

Image 3Image 4
انتهای خبر

0
0