آکادمی هلاکوئی
1400/11/01
23:50
هدف Polkadex، برنده شدن اسلات پاراچین در پولکادات است!

پولکادکس(Polkadex)، یک صرافی غیرمتمرکز مبتنی بر سفارش و…

پولکادکس(Polkadex)، یک صرافی غیرمتمرکز مبتنی بر سفارش و رزرو ارز دیجیتال، در حال رقابت برای برنده شدن یک اسلات پاراچین در «قاتل اتریوم(Ethereum killer)»، پولکادات(Polkadot) است.


این پروژه مبتنی بر سابستریت (Substrate)، یک کمپین وام جمعی(Crowdloans) را اعلام کرده است که از این ماه آغاز خواهد شد. این جامعه تشویق می‌شود کوین های پولکادات (DOT) را به Polkadex قرض دهد تا مقدار کافی سرمایه برای ارائه یک پیشنهاد موفقیت‌آمیز را تضمین کند. اگر صرافی برنده شود، توکن‌ها به مدت ۹۶ هفته پس از راه‌اندازی پاراچین، قفل می‌شوند. اگر پیشنهاد شکست بخورد، مشارکت‌کنندگان کوین‌های خود را پس خواهند گرفت. حداکثر مقدار وجوهی که Polkadex در طول کمپین Crowdloans وام می گیرد، ۸ میلیون DOT است.


به منظور ایجاد انگیزه در شرکت‌کنندگان وام‌های جمعی، Polkadex دو میلیون توکن PDEX را هدیه می‌دهد که یک دهم کل عرضه ارز دیجیتال بومی این صرافی را نشان می‌دهد. علاوه بر این، نیم میلیون توکن PDEX برای پاداش‌های جایزه کنار گذاشته شده است. ۱۰۰۰ شرکت کننده بزرگ همچنین می توانند یک توکن غیر قابل تعویض(NFT) صادر شده توسط Polkadex دریافت کنند.


از آنجایی که تعداد محدودی اسلات پاراچین وجود دارد، نامزدها باید در یک حراج کندل شرکت کنند تا بتوانند در Polkadex برنده شوند. برندگان همچنین می توانند اسلات خود را از طریق یک بازار ثانویه به فروش برسانند.


Polkadex که در ماه سپتامبر(شهریور) منتشر شد، ادعا می‌کند که برنده شدن در اسلات بسیار ارزنده پاراچین، آوردن رمزارز‌ها از زنجیره‌های دیگر را بسیار آسان‌تر می‌کند.


به گفته یکی از بنیانگذاران، ویوک پراسانان(Vivek Prasannan)، آرزو دارد تا به بزرگترین صرافی مبتنی بر پولکادات تبدیل شود:


“هدف ما تبدیل شدن به بزرگترین صرافی مبتنی بر سفارش برای پولکادت است که از نقدینگی میان زنجیره ای از دیگر پروژه های پاراچین و فراتر از آن حمایت می کند.”



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0