رمزارز نیوز
1401/01/31
16:07
هجوم سرمایه به سمت بازی‌های بلاکچینی!

شرکت سرمایه‌گذاری Framework Ventures که بر روی رمزارزها متمرکز شده است، ۴۰۰ میلیون دلار بودجه جدید برای… مطالعه مطلب ...

شرکت سرمایه‌گذاری Framework Ventures که بر روی رمزارزها متمرکز شده است، ۴۰۰ میلیون دلار بودجه جدید برای سرمایه‌گذاری در شرکت‌های پیشرو در سراسر وب ۳، بازی‌های بلاکچین و امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) درنظر گرفته است.


تقریبا ۲۰۰ میلیون دلار از این مبلغ، به صنعت بازی‌سازی بلاکچین اختصاص خواهد یافت.


این شرکت سرمایه‌گذاری اکنون بیش از ۱.۴ میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت دارد و در پروژه‌هایی مانند Chainlink، Aave و The Graph سرمایه‌گذاری کرده است.


بازی و Web۳ در سال ۲۰۲۰، مانند پروژه‌های DeFi، به عنوان بازیکنان اصلی صنعت بلاکچین شناخته شده‌اند. Axie Infinity (یک محبوب بازی برای کسب درآمد) یک مثال عالی برای این الگوی در حال ظهور است. بر اساس داده‌های پلتفرم تجزیه و تحلیل بلاکچین Nansen، در حال حاضر ۲.۸ میلیون آدرس منحصربه‌فرد وجود دارد که ۱۱.۱ میلیون Axies را در خود جای داده است.


وب ۳ همچنین با ارائه امکان ایجاد NFT برای استفاده در اکوسیستم‌های مجازی، رشد مداوم این بازار را نیز تقویت می‌کند.


صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشتاق حمایت از شرکت‌های توسعه Web۳ هستند. شرکت‌های اکوسیستم KuCoin، یک صندوق توسعه‌دهنده ۱۰۰ میلیون دلاری با تمرکز بر پروژه‌های NFT راه‌اندازی کرده‌اند. همچنین، صرافی CoinDCX، مبلغ ۱۳۵ میلیون دلار برای حمایت از پروژه‌های Web۳ جمع آوری کرده است.


اولین صرافی با قابلیت استیک در ایران با ثبت نام در پلتفرم بیتکس۲۴ میتونی فقط با نگهداری رمزارز سود بگیری!


شروع کن

انتهای خبر

0
0