بورس۲۴
1401/02/04
13:16
خروج حقیقی ها از سهام شیمیایی و فلزی

ارزش معاملات خرد در روز جاری به حدود ۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان رسید که نسبت به آخرین روز معاملاتی فروردین ماه حدود ۸ درصد کاهش داشت.

خروج حقیقی ها از سهام شیمیایی و فلزی

بورس۲۴ : ارزش معاملات خرد در روز جاری به حدود ۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان رسید که نسبت به آخرین روز معاملاتی فروردین ماه حدود ۸ درصد کاهش داشت.


حقیقی ها امروز حدود ۲۶۰ میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. بخش عمده این پول از صنایع محصولات شیمیایی، فلزات اساسی و فرآورده های نفتی خروج یافت. در مقابل صنایع عرضه برق و لاستیک و پلاستیک ورود پول حقیقی را شاهد بودند.


عمده ترین فروش های حقیقی به حقوقی در نمادهای فملی، فولاد، بپاس، شکام، شتران، شپدیس، شپنا، فارس، پارسیان و تاپیکو انجام شد. اما حقیقی ها تا توانستند وکبهمن، پکویر، سپید، شاراک، وتوصا، سفارس، خاهن، پردیس، آبادا و دیران را از سهامداران حقوقی خریداری کردند.


شاخص کل با افت ۷ هزار و ۴۸۸ واحد و نیم درصد اصلاح به محدوده یک میلیون و ۵۰۴ هزار واحد برگشت. فولاد، پارسان، شتران، فملی، شبندر، شپنا و وبملت بیشترین اثر را در افول امروز شاخص کل داشتند. شاخص هموزن اما حدود هزار واحد رشد کرد و تا ارتفاع ۴۰۲ هزار واحد بالا رفت. شاخص فرابورس هم حدود ۱۷ واحد منفی خورد.

انتهای خبر

0
0