رمزارز نیوز
1401/06/15
13:00
حذف ناگهانی استیبل‌کوین‌های بزرگ از صرافی بایننس؛ علت چیست؟

امروز، ششم سپتامبر ۲۰۲۲، صرافی بایننس با اعلام خبر توقف حمایت از معاملات استیبل کوین‌های USDC، USDP و TUSD در… مطالعه مطلب ...

امروز، ششم سپتامبر ۲۰۲۲، صرافی بایننس با اعلام خبر توقف حمایت از معاملات استیبل کوین‌های USDC، USDP و TUSD در وب‌سایت خود، همه را شگفت‌زده کرده است. این صرافی اعلام کرده که این دارایی‌ها تا روز ۲۹ سپتامبر، به نسبت یک‌به‌یک به شکل خودکار به BUSD تبدیل می‌شوند.


بایننس اضافه کرده که در حال حاضر، برنامه‌ای برای تبدیل خودکار یا auto-convert تتر (بزرگ‌ترین استیبل کوین) به BUSD ندارد؛ هرچند که ممکن است نظرش در آینده تغییر کند. این صرافی، عنوان کرده که این تصمیم را به‌منظور افزایش نقدینگی کاربران و کارایی سرمایه‌های آنان گرفته است. بایننس تاکید کرده که تبدیل خودکار استیبل کوین‌های یادشده، دائمی خواهد بود.


مدیرعامل بایننس در توییتی توضیح داده که خدمات به این استیبل کوین متوقف نمی‌شوند؛ بلکه تنها تمام نقدینگی آن‌ها در یک جفت ارز ادغام می‌شود که ضمن ارائه بهترین قیمت، کمترین slippage را برای کاربران فراهم می‌کند. بایننس، همچنین جفت ارزهایی که با این استیل کوین‌ها مطابقت دارند را نیز حذف کرده و آن‌ها را با BUSD جفت خواهد کرد.


همچنین، خدمات استیکینگ، پس‌انداز، سواپ نقدینگی و وام‌های صرافی برای USDC نیز متوقف می‌شوند.


این اقدام بایننس هم‌زمان با تعلیق موقت سپرده‌ها و برداشت‌های اتریوم و رپداتریوم در برخی شبکه‌ها از تاریخ ششم سپتامبر تا پایان ادغام اتریوم، انجام می‌شود.


داده‌های پلتفرم Nansen نیز نشان می‌دهند که بایننس از اواسط آگوست، ۱٫۵ میلیارد دلار USCD را به BUSD تبدیل کرده است.


بایننس در حال حاضر کمتر از یک میلیارد دلار USDC را روی پلتفرم خود دارد. این عدد برای USDT به ۴٫۹۹ میلیارد دلار می‌رسد که نسبت به هر صرافی دیگری در دنیا بیشتر است.


انتهای خبر

0
0