رمزارز نیوز
1402/01/20
20:00
افراد مشهوری که ممکن است خالق شیبا باشند!

نظرسنجی جدید صرافی Binance.US در مورد خالق میم کوین محبوب شیبا اینو (SHIB) واکنش جالبی را در جامعه ارزهای… مطالعه مطلب ...

نظرسنجی جدید صرافی Binance.US در مورد خالق میم کوین محبوب شیبا اینو (SHIB) واکنش جالبی را در جامعه ارزهای دیجیتال به همراه داشت.


به گزارش رمزارز نیوز، حساب کاربری Binance.US، مطلبی را در توییتر منتشر کرده تا دانش جامعه شیبا را در مورد خالق آن، آزمایش کند و در این راه، پاسخ‌های جالبی به دست آورده است.


شعبه آمریکایی صرافی بایننس با ارائه یک معرفی مختصر در مورد SHIB، که می‌گوید به عنوان یک پروژه جامعه‌محور ایجاد شده است، شروع به کار کرد و سپس به این سوال پرداخت که خالق SHIB کیست.


طبق گزارش‌ها، Binance.US نوشت که سازندگان SHIB تصمیم گرفتند یک پروژه جامعه‌محور بسازند که بر ایجاد یک اکوسیستم غیرمتمرکز برای تجارت و سایر فعالیت‌های مالی تمرکز دارد. این تیم سپس پرسید که به نظر کاربران، شیبا توسط چه کسی ایجاد شده است؟


در مجموع ۵۵.۳ درصد از پاسخ‌دهندگان به گزینه ریوشی رای دادند. جالب اینجاست که ۱۹.۶ درصد و ۱۹.۵ درصد از پاسخ‌دهندگان به ترتیب گزینه‌های ساتوشی ناکاموتو (خالق بیت کوین) و ویتالیک بوترین (خالق اتریوم) را انتخاب کردند. در مجموع ۵.۶ درصد از پاسخ‌دهندگان هم اذعان داشتند که SHIB توسط چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو ایجاد شده است.


همانند ساتوشی ناکاموتو، هویت ریوشی، خالق شیبا اینو نیز از زمان آغاز به کار این پروژه در آگوست ۲۰۲۰ همچنان مخفی و مرموز باقی مانده است. درست مانند خالق بیت کوین، ریوشی هم در می ۲۰۲۲ از رسانه‌های اجتماعی خارج شد.


در حالی که بسیاری به دنبال کشف هویت ریوشی، خالق SHIB هستند، شیتوشی کوساما، رهبر جامعه شیبا اینو، به مهم‌ترین نکته در این باره اشاره کرد. کوساما گفت:


آنچه مهم است مفهوم غیرمتمرکزسازی است. من و میلیون‌ها نفر دیگر معتقدیم که این موضوع، می‌تواند جهان را تغییر دهد. من ریوشی هستم و شما هم همینطور.


عبارت ما همه ریوشی هستیم جای خود را در جامعه SHIB پیدا کرده است، به این معنی که همه در این پروژه سهم دارند و مسئولیت پیشبرد آن را بر عهده گرفته‌اند.


انتهای خبر

0
0