بورس۲۴
1401/02/26
21:07
وزیر کار در بازدید از غرفه شرکت نفت ایرانول مطرح کرد؛ همت جهادی برای افزایش تولید با تاسیس پالایشگاه روغن سازی گروه سه ایرانول

حجت الله عبدالملکی با حضور در غرفه نفت ایرانول از حمایت و همراهی برای تحقق اهداف توسعه ای و برنامه های تحولی در شرکت نفت ایرانول خبر داد و بر پیشبرد و عمل گرایی در راستای تحقق تولید دانش بنیان در این صنعت تاکید کرد...

وزیر کار در بازدید از غرفه شرکت نفت ایرانول مطرح کرد؛ همت جهادی برای افزایش تولید با تاسیس پالایشگاه روغن سازی گروه سه ایرانول

بورس۲۴ : حجت الله عبدالملکی با حضور در غرفه نفت ایرانول از حمایت و همراهی برای تحقق اهداف توسعه ای و برنامه های تحولی در شرکت نفت ایرانول خبر داد و بر پیشبرد و عمل گرایی در راستای تحقق تولید دانش بنیان در این صنعت تاکید کرد.


حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه بیست و ششمین نمایشگاه نفت،گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور در غرفه شرکت نفت ایرانول با مصطفی مومنی سرپرست این شرکت گفتگو کرد.


مومنی با ارائه گزارشی از وضعیت بازار روغن‌های صنعتی و موتوری، اذعان اینکه قیمت خوراک مصرفی از تیر ماه گذشته بیش از ۲.۵ برابر افزایش داشته، خواستار کاهش قیمت خوراک توسط پالایشگاههای نفت شد.


وی تصریح کرد: این افزایش قیمت خوراک در حالی انجام شد که از سال گذشته افزایش قیمت در بخش روغن موتور مصرفی مردم نداشتیم.


وزیر کار در این گفتگو در رابطه با افزایش قیمت نهایی محصولات تصریح کرد: هفته آینده جلسه‌ای با حضور آقای فاطمی امین و ستاد تنظیم بازار برگزار خواهد شد و در این جلسه از وزیر نفت هم دعوت شده تا بتوانیم در رابطه با روغن‌های صنعتی و موتوری تصمیم گیری کنیم.


عبدالملکی در ادامه به کلیات دو طرح ملی شرکت نفت ایرانول برای افزایش تولید با تاسیس پالایشگاه روغن‌سازی گروه سه توجه کرد و بیان داشت: بر اساس گزارش‌ ها، همه نیازهای تخصصی و مدیریتی و دانش فنی لازم برای تحقق اهداف توسعه ای در شرکت نفت ایرانول فراهم است که انشاالله با حمایت و همراهی مدیران جهادی و انقلابی سازمان تامین اجتماعی و شستا، شرکت ایرانول به این توفیقات دست خواهد یافت.

انتهای خبر

0
0