بورس پرس
1401/02/07
15:24
"اسیاتک" با ۶۶۶ تومان کشف قیمت شد / کاهش خریداران + تعداد سهمیه

با آغاز فرایند عرضه اولیه ۱۵ درصد سهام انتقال داده های آسیاتک، هر سهم این شرکت با کاهش آمار خریداران، ۶۶۶ تومان کشف قیمت شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، با آغاز فرآیند عرضه اولیه ۱۵ درصد از سهام انتقال داده های آسیاتک به عنوان اولین شرکت جدید سال در نهایت هر سهم "اسیاتک" ۶۶۶ تومان کشف قیمت شد.


این عرضه شامل ۳۰۰ میلیون سهم "اسیاتک" با محدوده قیمتی ۵۴۶ تا ۶۶۶ تومانی هر سهم و سهمیه ۴۰۰ سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی بود که به هر کد معاملاتی، ۱۹۶ سهم تخصیص داده شد.


به این ترتیب، یک میلیون ۵۸۰ هزار و ۱۳۲ نفر خریدار "اسیاتک" شدند تا رکورد خریداران عرضه اولیه شرکت برق و انرژی پیوند گستر پارس با ۵ میلیون و ۵۹۴ هزار و ۱۰ نفر خریدار در ۱۲ شهریور سال ۹۹ همچنان پابرجا بماند و بی اعتمادی ها به آینده بازار تکرار شود.


بنابراین گزارش،این شرکت ۲۰۰ میلیارد تومانی با توجه به برنامه های توسعه در حوزه خدمات دیتاسنتر، افزایش سرمایه حداقل ۵۰ میلیارد تومانی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی بعد از عرضه اولیه طی مراحل قانونی را خواهد داشت. در ترکیب سهامداری با ۷۰۶ نیروی انسانی، شرکت های سرمایه گذاری مهرگان سرمایه پارس با ۳۳ درصد، رسا سازه پی کاوان مهام با ۱۴.۵ درصد، فناوری اطلاعات و ارتباطات راهبرد با ۱۲.۸ درصد، آرتا ایده نفیس با ۱۰.۹ درصد، سرمایه گذاری صنعتی معدنی آریا فاتح خاورمیانه با ۷.۱ درصد، خدمات مدیریت اندیشه آتیه مداران و سرمایه گذاری آتیه مداران هرکدام با ۶.۴ درصد، فناوری ارتباطات و اطلاعات ایده دیجیتال هوشمند با ۵ درصد و مبین وان کیش با ۳ درصد حضور دارند.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0