آکادمی هلاکوئی
1400/09/20
00:20
تمسخر عرضه عظیم شیبا اینو در توئیتر، توسط دیوید شوارتز!

دیوید شوارتز(David Schwartz)، مدیر ارشد فناوری ریپل (Ripple)،…

دیوید شوارتز(David Schwartz)، مدیر ارشد فناوری ریپل (Ripple)، در توئیت اخیر خود به ارز دیجیتال شیبا اینو(Shiba Inu) اشاره کرد.


معمار ایکس آر پی لجر (XRP Ledger)، عرضه عظیم این توکن را مسخره کرد و به شوخی گفت که از دست دادن هزار توکن SHIB با ضرر ۱.۳۷ دلاری، ناچیز است.


شوارتز 1 - تمسخر عرضه عظیم شیبا اینو در توئیتر، توسط دیوید شوارتز!

Shiba Inu دارای یک منبع چشمگیر ۱ کوینتیلیون توکن است.


مدت کوتاهی پس از راه اندازی این توکن، ریوشی(Ryoshi)، خالق با نام مستعار این ارز دیجیتال سگ، نیمی از این عرضه عظیم را به ویتالیک بوترین(Vitalik Buterin)، یکی از بنیانگذاران اتریوم(Ethereum)، بدون رضایت او هدیه داد.


پس از اینکه Shiba Inu شاهد یک رالی عظیم در پشت هیجان دوج کوین (Dogecoin) بود، بوترین در ماه می(اردیبهشت)، ۵۰ تریلیون توکن SHIB را به خیریه اهدا کرد. در آن زمان، ارزش آنها ۱.۱۴ میلیارد دلار بود.


بوترین در همان ماه، ۴۱۰.۲۴ تریلیون توکن سوزاند تا از این پروژه فاصله بگیرد.


شوخی شوارتز به دنبال ۳۳.۴ میلیون دلار قیمت SHIB است.


رالی خیره کننده شیبا اینو


شوخی شوارتز باعث عصبانیت برخی از اعضای ارتش در حال رشد ShibArmy# شد. یکی از اعضا عملکرد ضعیف XRP را بررسی کرد.


شیبا 5 - تمسخر عرضه عظیم شیبا اینو در توئیتر، توسط دیوید شوارتز!

این توکن وابسته به Ripple، نسبت به بالاترین حد خود، ۷۵.۸۳ درصد کاهش یافته است و یکی از معدود ارزهای دیجیتال اصلی است که در این چرخه بازار به اوج جدیدی نرسیده است.


جامعه XRP تقصیر را به شکایتی که توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده علیه ریپل، تقریبا یک سال پیش ارائه شده است، می‌داند.


شیبا اینو، علیرغم اصلاح ۵۹.۶۵ درصدی از اوج خود در ماه اکتبر(مهر)، همچنان در بین بهترین ارزهای رمزنگاری شده سال، برتری دارد.


موفقیت خبره کننده این کوین سگ، احتمالا بسیاری از بنیان‌گذاران را به اشتباه انداخته است. اوایل دیروز، چارلز هاسکینسون(Charles Hoskinson)، بنیانگذار کاردانو (Cardano)، پردازنده پرداخت رمزنگاری بیت پی (BitPay) را برای اضافه کردن SHIB به جای ADA به کار گرفت و ادعا کرد که دومی در واقع برنده نظرسنجی شده است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0