بورس پرس
1401/06/24
00:00
معاملات مشکوک بانک فرابورسی، "تملت، خمحور"، دو هتل و رستوران دار + ۱۰ نماد

در روز افت ۴۰۴۷ واحدی شاخص، بانک فرابورسی،چهارمین تامین سرمایه حاضر در بورس، یک قطعه ساز، دو هتل و رستوران دار به همراه ۱۰ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، در جریان معاملات آخرین روز کاری این هفته، بازار سهام با فضایی مثبت آغاز به کار کرد و در نهایت، شاخص بورس با افت ۴۰۴۷ واحدی و عقب نشینی در کانال یک میلیون و ۳۸۹ هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد .


به این ترتیب، بیش از ۷.۶ و ۱۷.۸ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به شستا، ایران خودرو، سایپا، بانک دی به همراه بیمه دانا با تقاضای ۲۹۴، ۲۶۱، ۲۵۸، ۲۱۶ و ۱۵۷ میلیون سهمی تعلق گرفت.


در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۱۰ تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.


در صدر این فهرست، ماشین سازی نیرو محرکه شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه با رشد ۱.۲ درصدی قیمت سهام و صف فروش، شاهد داد و ستد ۴۶.۱ میلیون سهمی شد.


در ادامه هم شرکت های افست ، شیشه و گاز، زغال سنگ پروده طبس ، پگاه خراسان ، تولید برق ماهتاب کهنوج ، اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان، بانک رسالت ، تامین سرمایه بانک ملت ، محور خودرو ، فولاد آلیاژی ایران ، آتیه داده پرداز ، هتل پارسیان کوثر اصفهان ، کاشی صدف سرام استقلال آباده و مهندسی حمل و نقل پتروشیمی ، معاملات مشکوک امروز شدند.


حضور بانک فرابورسی، چهارمین تامین سرمایه حاضر در بورس، یک قطعه ساز، دو هتل و رستوران دار به همراه ۱۰ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.


برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard۳۶۵.com مراجعه کرد.



تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0