آکادمی هلاکوئی
1400/10/27
10:10
لیگ فوتبال استرالیا از قرارداد ۲۵ میلیون دلاری با Crypto.com خبر داد

لیگ فوتبال استرالیا (AFL) در اولین قرارداد بزرگ…

لیگ فوتبال استرالیا (AFL) در اولین قرارداد بزرگ حمایت مالی از ورزش های رمزارزی، شراکتی با Crypto.com برای حمایت از لیگ زنان خود (AFLW) تضمین کرده است.


ارزش این قرارداد طی پنج سال آینده نزدیک به ۲۵ میلیون دلار است که افزایش قابل توجهی نسبت به قرارداد حامی مالی ۱۸.۵ میلیون دلاری AFL با تویوتا دارد. Crypto.com یک صرافی ارز دیجیتال مستقر در سنگاپور است که کیف پول های دیجیتال و کارت های نقدی با پشتوانه رمزارز را ارائه می دهد.


این همکاری اولین باری است که Crypto.com از یک تیم ورزشی استرالیایی حمایت مالی می کند. همچنین این اولین باری خواهد بود که اسپانسر یک رقابت ورزشی نخبگان زنان در سرتاسر جهان خواهد بود، نقطه عطفی که کایلی راجرز(Kylie Rogers)، مدیر کل اجرایی AFL، مشتری و بازرگانی، گفت که او “مفتخر” است که بخشی از آن است.


” AFL مفتخر است که اولین لیگ ورزشی استرالیا و مسابقات نخبگان زنان در سطح جهان است که در کنار سازمانی کار می کند که اشتیاق ما را برای پیشرفت در آینده ورزش نخبگان و فناوری دارد.”


کارل موهان(Karl Mohan)، مدیر کل آسیا و اقیانوسیه Crypto.com می‌گوید که این شرکت توسط تعداد نسبتا بالایی از زنان استرالیایی که به کریپتو علاقه دارند جذب شده است.


او گفت: “آخرین تحقیقات مصرف‌کننده ما در استرالیا نشان داد که بیش از نیمی (۵۳ درصد) از سرمایه‌گذاران کریپتو زن هستند.”


بسیار دلگرم‌کننده است که می‌بینیم استرالیایی‌ها از همه اقشار، صرف نظر از جنسیت یا پیشینه، بسیار مشتاق هستند که ارزهای دیجیتال را بپذیرند، و ما از این که پلتفرم مورد استفاده آنها باشیم هیجان‌زده هستیم.»


در ماه اوت(مرداد)، CNBC نظرسنجی را منتشر کرد که نشان داد زنان هنوز کمتر از نیمی از مردان در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری می کنند، به طوری که ۱۶ درصد از مردان در مقابل ۷ درصد از زنان، سرمایه گذاری می کنند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0