آکادمی هلاکوئی
1401/02/28
19:40
حمله دوباره به Axie Infinity، این بار در ربات MEE۶

پلتفرم Axie Infinity در توییتی در ۱۸ می…

پلتفرم Axie Infinity در توییتی در ۱۸ می (۲۸ اردیبهشت) اعلام کرد که “ربات MEE۶ که روی سرور اصلی دیسکورد Axie نصب شده بود در معرض خطر قرار گرفته است.


هکرها از ربات MEE۶ برای اضافه کردن مجوزها به حساب جعلی Ziho استفاده و اعلامیه هایی جعلی درباره ضرب NFT ها صادر کرده‌اند. MEE۶ یک ربات دیسکورد است که به مدیران اجازه می دهد تا به طور خودکار نقش ها را تعیین و حذف و پیام ارسال کنند.


این اولین بار نیست که پروژه های ربات های MEE۶ با این مشکل مواجه می شوند. RTFKT ،PROOF/Moonbirds ،PXN ،Memeland ،Cool Cats و بسیاری دیگر قبلا گزارش داده‌اند که حساب‌های مدیریتی آنها در معرض خطر قرار گرفته‌اند.


Axie Infinity اظهار داشت تمام اعلان‌هایی که نشان‌دهنده یک ضرب خاص هستند حذف شده‌اند، با این حال هنوز امکان مشاهده پیام‌ها برای برخی از کاربران وجود دارد.


تیم Axie همچنین اظهار داشت که “ما ربات MEE۶ را از سرورها حذف کرده‌ایم و هرگز چیزی را ضرب نکرده ایم.”


تیم های Axie Infinity همچنین به مردم اطمینان دادند که همه را از طریق توییتر، دیسکورد و فیس بوک به روز نگه می دارند.


بر اساس یک گزارش رسمی، MEE۶ مورد حمله قرار نگرفت، اما مدیران سرور Axie در معرض خطر قرار گرفتند که به مهاجمان اجازه می‌دهد از ویژگی‌های MEE۶ برای ارسال پیام‌ها استفاده کنند.


Axie infinity پس از حمله معروف شبکه Ronin که در آن ۶۲۵ میلیون دلار به سرقت رفت، دوران بسیار سختی را از نظر امنیت خود سپری کرده است. بسیاری بر این باورند که پروژه Axie Infinity در حال شکست است زیرا تاخیرها و هک ها گریبان توسعه دهندگان را گرفته است.


بسیاری از بازیکنان در مورد تاخیر در راه اندازی game Land عصبانی شده اند و بسیاری نیز با ادامه هک شدن پروژه بازی را ترک کرده اند.


همه اینها روی توکن AXS تاثیر گذاشته است زیرا تنها در ۶ ماه از قیمت ۱۶۹ دلار به ۲۰ دلار کاهش یافته است.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: coinquora


انتهای خبر

0
0