اقتصاد آنلاین
1400/07/10
15:31
بیشترین ارزش معاملات سهام (۱۰ مهر) / ادامه روند صعودی ارزش معاملات با صدرنشینی شبندر

امروز معامله‌گرها ۲۵۰میلیارد تومان سهام پالایش نفت بندرعباس خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه محصولات شیمیایی تعلق داشت و ۵.۱درصد از کل سهام معدنی دماوند معامله شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینسهیل بانی ؛ روز جاری در مجموع حدود هفت هزار و ۴۵۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «شبندر»، «کالا»، «شپنا»، «کدما» و «فولاد» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.


در اولین روز هفته معادل ۲۵۰میلیارد تومان سهام پالایش نفت بندرعباس دست به دست شد، بورس کالای ایران پس از معاملاتی به ارزش ۲۳۰میلیارد تومان دوم شد و سهام پالایش نفت اصفهان نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.


سهام کاشی پارس (کپارس) با رشد ۸.۳درصدی قیمت پس از بازگشایی، کام سهامداران خود را شیرین کرد.


بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «محصولات شیمیایی» تعلق داشت به طوری که ۱۲۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فلزات اساسی» با معاملات ۸۵۰میلیارد تومانی دوم شد و «فرآورده‌های نفتی» در جایگاه سوم قرار گرفت.


امروز ۵.۱درصد از کل سهام معدنی دماوند (کدما) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۲۲.۴درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۱۳سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۴۱نماد نخست اختصاص داشت.


برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید


بیشترین ارزش معاملات 00.07.10
رتبه بندی ارزش معاملات 00.07.10.gif
انتهای خبر

0
0