بورس پرس
1401/09/26
00:00
چهار شرکت پیشنهاد افزایش سرمایه ۸۳۷، ۳۸ و ۲۴ درصدی دادند

چهار شرکت بورسی از برنامه افزایش سرمایه ۳۸، ۲۴، ۸۳۷ و ۳۸ درصدی از دو محل سود انباشته و تجدید ارزیابی خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، چهار شرکت آهنگری تراکتور سازی ایران، لیزینگ رایان سایپا، مس باهنر و پگاه اصفهان به ترتیب از برنامه افزایش سرمایه ۳۸، ۲۴، ۸۳۷ و ۳۸ درصدی از دو محل سود انباشته و تجدید ارزیابی خبر دادند.


بر این اساس، "خاهن" در نظر دارد سرمایه فعلی را از ۱.۴ به ۱.۹ هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته به منظور استفاده از مزایای معافیت مالیاتی اعمال خواهد شد.


همچنین "ولساپا" درصدد است سرمایه فعلی را از ۱.۴ به ۱.۸ هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته برای بهبود نسبت های مالی، اعتباری و اصلاح ساختار مالی جلوگیری از خروج نقدینگی از طریق تامین منابع مالی ناشی از افزایش سرمایه افزایش میزان حجم تسهیلات اعطایی از این طریق به مشتریان اعمال خواهد شد.


"فباهنر" هم در نظر دارد سرمایه فعلی را از ۲۶۲.۵ میلیارد به ۲.۴ هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور ترمیم نسبت های مالی و بهبود ساختار سرمایه صرف خواهد شد.


در این میان ، "غشصفا" درصدد است از ۸۳.۵ به ۱۱۵.۶ میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی، استفاده از معافیت مالیاتی ناشی از افزایش سرمایه و جلوگیری از خروج نقدینگی اعمال خواهد شد.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0