آکادمی هلاکوئی
1400/09/20
10:00
با وجود کاهش قیمت، مجموع معاملات و ساخت اکانت XRP در ماه نوامبر افزایش یافت

در ماه نوامبر(آبان)، تعداد کل تراکنش های پردازش…

در ماه نوامبر(آبان)، تعداد کل تراکنش های پردازش شده در شبکه XRP از ۴۳.۳ میلیون در اکتبر به ۵۳.۳ میلیون در نوامبر افزایش یافت، در حالی که تعداد اکانت های جدید ایجاد شده نیز با ۱۱.۸ درصد افزایش به ۲۳۷۰۰۰ رسید.


این داده‌ها از گزارش دارایی CryptoCompare در نوامبر ۲۰۲۱ به دست می‌آیند، که به جزئیات این موضوع اشاره می‌کند که فعالیت شبکه XRP حتی با وجود کاهش ۱۰.۲ درصدی قیمت ارز دیجیتال در طول ماه و بسته شدن کندل با قیمت ۰.۹۹ دلار، رشد کرده است.


aa - با وجود کاهش قیمت، مجموع معاملات و ساخت اکانت XRP در ماه نوامبر افزایش یافت

این گزارش همچنین توضیح می دهد که کل هزینه تراکنش ها در شبکه XRP از اکتبر(مهر) تا نوامبر ۱۴۹ درصد افزایش یافته و به ۱۶۹,۰۰۰ دلار رسیده است و میانگین کارمزد تراکنش ها با افزایش ۱۰۸ درصدی به ۰.۳۲ دلار رسیده است. شایان ذکر است، این شبکه همچنین شاهد افزایش تراکنش‌های هر لجر از ۱۹۷۲ به ۲۵۰۱ در ماه نوامبر بود.


در حالی که تعداد اکانتهای جدید ایجاد شده در شبکه XRP افزایش یافت، تعداد حذف اکانتها نیز افزایش یافت. گزارش CryptoCompare اشاره می‌کند که حذف اکانت‌ها ۵۱۸ درصد افزایش یافته است، ماه نوامبر ۳۹۷۲۵ حساب حذف شده ، در مقایسه با اکتبر که ۶۴۳۱ حساب حذف شده است.


با نگاهی به داده‌های زنجیره‌ای، گردآورنده داده‌های دارایی‌های رمزنگاری شده دریافت که دارایی‌های XRP «به شدت در میان آدرس‌هایی با بیش از ۱۰۰ میلیون XRP متمرکز است»، زیرا آدرس‌هایی با ۱۰۰ میلیون تا ۱ میلیارد توکن ۴۲.۱ درصد از کل عرضه آن را به خود اختصاص داده‌اند.


آدرس‌هایی که کمتر از ۱۰۰۰۰ XRP دارند، تنها حدود ۲.۸۲ درصد از عرضه این ارز دیجیتال را کنترل می‌کنند. همانطور که CryptoGlobe گزارش داد، رائول پال، مدیر سابق گلدمن ساکس، مدت کوتاهی پس از شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) علیه شرکت کالیفرنیایی Ripple به دلیل فروش غیرقانونی XRP، توضیح داد که چرا او در XRP سرمایه گذاری کرده است و گفت که XRP “کاربردی” است و یک “نسبت ریسک / پاداش خارق العاده دارد”


این ارز دیجیتال اخیرا در بزرگترین سوپرمارکت زنجیره ای در کرواسی، Konzum، به عنوان یک روش پرداخت پذیرفته شده است. Konzum بیش از ۷۰۰ فروشگاه فیزیکی در کرواسی و بیش از ۱۰۰۰۰ کارمند دارد. اولین فروشگاه Konzum در سال ۱۹۵۷(۱۳۳۶) در زاگرب افتتاح شد.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: cryptoglobe


انتهای خبر

0
0