اخبار فوری بورس
1400/04/01
08:14
#خودروسازی 🚦در گروه خودروسازی استشمام بوی توافق و تغییرات احتمالی در نرخ‌گذاری فروش محصولات موجب افزایش حجم و ارزش معاملات و توجه بیشتر بازار به ن...

#خودروسازی



🚦در گروه خودروسازی استشمام بوی توافق و تغییرات احتمالی در نرخ‌گذاری فروش محصولات موجب افزایش حجم و ارزش معاملات و توجه بیشتر بازار به نمادهای این گروه شده است.



🚙 در این گروه بیشترین توجه بازار به #خودرو است. حجم معاملات این سهم روز گذشته به ۷۶۰ میلیون برگ سهم رسید. در #خساپا نیز حجم معاملات ۶۲۰ میلیون سهم بود. در این گروه اکثر نمادها در دوره ۱۲ ماهه دست به شناسایی زیان زدند. این استراتژی است که خودروسازان اصلی کشور مدتی است در پیش گرفته و به همین دلیل بازار تا حدودی نسبت به این گزارش‌ها حساسیت خود را از دست داده است.



🚗 به لحاظ تکنیکی، #خگستر با شکست روند نزولی و عبور از سطح مقاومتی ۲۳۰ تومانی، هدف ۳۱۰ تومانی را دنبال می‌کند. #خپارس که یک گام عقب‌تر از سایر خودرویی هاست، به مرز قیمت‌های ۱۰۰ تومانی واکنش نشان داده و حالا هدف ۱۲۵ تومان را دنبال می‌کند. برای دو نماد خودرو و خساپا نیز اهداف ۲۴۰ و ۲۰۰ تومانی را متصوریم. البته خساپا هنوز موفق به شکست روند نزولی خود نشده ولی با شرط حفظ سطح ۱۵۰ تومان می‌توان برای این سهم شروع روند صعودی را متصور بود.



انتهای خبر

0
0