بورس پرس
1401/04/09
00:00
توضیحات "مادیرا" درباره عملکرد ۱۲ ماهه تلفیقی و گزارش ماهانه شرکت اصلی

صنایع مادیران با اشاره به انجام عمده عملیات تولید و فروش در زیر مجموعه ها از عدم قابلیت مقایسه عملکرد ۱۲ ماهه تلفیقی سال گذشته و گزارش های ماهانه شرکت اصلی با دوره مشابه قبل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، شرکت صنایع مادیران با اشاره به انجام عمده عملیات تولید و فروش در شرکت‌های زیر مجموعه از عدم قابلیت مقایسه عملکرد ۱۲ ماهه تلفیقی سال قبل و گزارش های ماهانه شرکت اصلی با دوره مشابه قبل خبر داد.


براین اساس، "مادیرا" درخصوص صورت های مالی تلفیقی ۱۲ ماهه اعلام کرد: طبق اطلاعیه افشای اطلاعات با اهمیت درباره نقل و انتقال دارایی های ثابت شرکت در ۲۵ اسفند سال ۹۹، بخش عمده‌ای از دارایی های شرکت اصلی به شرکت‌های زیرمجموعه منتقل شد. در این خصوص نیز اطلاعیه افشای اطلاعات با اهمیت مبنی بر تغییرات با اهمیت عملکرد شرکت های تحت کنترل ۲۵ اسفند سال ۹۹ منتشر شد.


بنابراین عمده عملیات تولید و فروش شرکت در حال حاضر در شرکت‌های زیر مجموعه در حال انجام است. لذا صورت های مالی سالانه تلفیقی منتهی به ۲۹ اسفند سال ۱۴۰۰ و میان دوره ای ۳، ۶ و ۹ ماهه و گزارش های فعالیت ماهانه در سطح شرکت اصلی قابلیت مقایسه مناسبی با دوره مالی مشابه ندارند.


در این خصوص توجه سهامداران به اطلاعات مالی ذکر شده در فایل ضمیمه گزارش فعالیت ماهانه صورت سود و زیان تلفیقی و صورت های مالی سالانه حسابرسی شده شرکت های فرعی در سامانه کدال جلب می شود که نشان دهنده فعالیت در سطح گروه است.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0