آکادمی هلاکوئی
1400/04/02
14:13
نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (۲ تیر)

بهبود ۵ هزار دلاری بیت کوین وقتی روزهای…

بهبود ۵ هزار دلاری بیت کوین


وقتی روزهای آخر هفته BTC در محدوده ۳۵۰۰۰ تا ۳۶۰۰۰ دلار قرار گرفت، همه چیز آرام به نظر می رسید. هرچند، این ارز رمزنگاری شده به ندرت عادت دارد بی حرکت باقی بماند و ماهیت بی ثبات آن در ۴۸ ساعت گذشته بار دیگر به شدت خود را نشان داد.


در ابتدا خرس ها کنترل کامل اوضاع را به دست گرفتند و این دارایی را به شدت به سمت پایین سوق دادند. به این ترتیب، در عرض چند ساعت، بیت کوین بیش از ۲۰٪ از ارزش خود را از دست داد و برای اولین بار از ژانویه تاکنون، به زیر ۳۰۰۰۰ دلار سقوط کرد و با قیمتی در حدود ۲۹ هزار دلار ترید شد.


در این مرحله، گاوها وارد عمل شدند. آنها خیلی سریع مسیر حرکت قیمت را معکوس کردند و این ارز رمزنگاری شده را در مسیری صعودی قرار دادند. بیت کوین بیش از ۵۰۰۰ دلار ارزش از دست رفته خود را بازیافت و در حال حاضر با قیمتی در حدود ۳۴۰۰۰ دلار معامله می شود.


سرمایه بازار این ارز بار دیگر به بالای ۶۰۰ میلیارد دلار افزایش یافته و دامیننس آن به ۴۷٪ رسیده است.


روند بهبود آلتکوین ها


در حادثه سقوط دیروز، کوین های جایگزین بیشتر از رهبر خود متحمل ضرر شدند. اتریوم از حدود ۲۳۰۰ دلار به پایین ترین قیمت روزانه خود به زیر ۱۷۰۰ دلار رسید. این پایین ترین قیمت ETH از ماه مارس (اسفند ۹۹) تاکنون بود. هرچند پس از آن، با افزایش ۳۰۰ دلاری خود به سطح فعلی ۲۰۰۰ دلار رسیده است.


بایننس کوین در یک روز بیش از ۱۰۰ دلار کاهش یافت و از ۳۴۰ دلار به ۲۲۰ دلار سقوط کرد. با این وجود، BNB با تقلید از عملکرد ETH ، اکنون فاصله کمی تا ۳۰۰ دلار دارد.


بازار 2 - نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (2 تیر)

در مقیاس ۲۴ ساعته، بیشتر آلتکوین های دارای ارزش بازار زیاد به رنگ سبز دیده می شوند. کاردانو با ۹.۵٪ افزایش به ۱.۳ دلار رسیده است. ریپل ۷ درصد افزایش یافته و تراز ۰.۶۵ دلار را لمس کرد و دوج کوین (DOGE) با ۱۱٪ افزایش با قیمت ۰.۲۲ دلار ترید می شود.


Polkadot (۳.۵٪) ، Uniswap (۱۰٪) ، Bitcoin Cash (-۵.۵٪) و Litecoin (۳.۵٪) نیز اندکی بهبود یافته اند. سولانا هم با ۱۸ درصد افزایش به بالای ۳۰ دلار رسیده و چشمگیرترین عملکرد را بین ارزهای برتر بازار نشان داده است.


آلتکوین هایی همچون Celo (۳۰٪), Livepeer (۱۸٪), Helium (۱۷٪), Compound (۱۴٪), Filecoin (۱۱٪), Chiliz (۱۱٪), Maker (۱۰٪), Zcash (۱۰٪), Enjin Coin (۱۰٪) و Aave (۱۰٪) نیز رشد دورقمی را تجربه کرده اند.


در نهایت ، سرمایه تجمعی بازار از دیروز بیش از ۲۰۰ میلیارد دلار افزایش یافته و اکنون نزدیک به ۱.۴ تریلیون دلار است.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0