دنیای بورس
1399/11/11
14:30
جزییات طرح جدید « خپارس » درباره رنو

جزییات طرح جدید تبدیل محصولات رنو توسط پارس خودرو اعلام شد.

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از پارس خودرو، خریداران خودرو‌های ساندرو و استپ وی اتوماتیک می‌توانند از طرح‌های متنوع پیشنهادی درخصوص تبدیل خودرو‌های خود استفاده کنند. بر این اساس گروه خودروسازی سایپا با عذرخواهی دوباره از مشتریان به دلیل تاخیر در عمل کردن به تعهدات به دلیل تحریم‌ها، با هدف جلب رضایت بیشتر مشتریان محصولات رنو شرکت پارس خودرو، طرح‌های جدید تبدیل را اعلام کرد.


بر اساس این گزارش در طرح شماره یک، مشتریان ساندرو اتوماتیک و استپ وی اتوماتیک می‌توانند سه دستگاه خودرو شامل یک خودرو سایپا ۱۳۱ به آخرین قیمت اعلامی کارخانه، یک کوییک اتوماتیک و همچنین یک دستگاه کوییک R به قیمت تیر ۹۷ دریافت کنند.


در طرح شماره دو نیز مشتریان می‌توانند یک دستگاه کوییک R به‌صورت رایگان (بدون نیاز به پرداخت وجه) و یک دستگاه کوییک اتوماتیک با قیمت تیرماه ۹۷ (از محل پیش پرداخت ثبت نام خودروی رنو به علاوه سود متعلقه تاکنون) دریافت کنند. در طرح شماره سه نیز مشتریان می‌توانند سه دستگاه خودرو شامل دو دستگاه کوییک R و یک دستگاه کوییک اتوماتیک به قیمت تیر ۹۷ دریافت کنند.


در طرح شماره ۴ هم مشتریان می‌توانند ۳ دستگاه خودروی کوییک R با قیمت تیر ۹۷ دریافت کنند. ضمن اینکه طبق اعلام گروه خودروسازی سایپا و شرکت پارس خودرو، مشتریان محصولات رنو با گیربکس دنده‌ای نیز می‌توانند از طرح تبدیل این تعهدات به یک دستگاه کوییک R با قیمت تیر ۹۷ و یک دستگاه کوییک R رایگان بهره‌مند شوند.


انتهای خبر

0
0