آکادمی هلاکوئی
1401/05/05
12:00
صرافی Zipmex برای سرپا ماندن، ۵۰ میلیون دلار سرمایه جمع آوری می کند

شرکت Zipmex، یکی از برجسته ترین صرافی های…

شرکت Zipmex، یکی از برجسته ترین صرافی های رمزارزی جنوب شرق آسیا، اعلام کرده است که در تلاش است تا ۵۰ میلیون دلار سرمایه، برای حل مشکل ترازنامه خود جمع آوری کند.


نمایندگان زیپمکس از طریق یک پست توییتری در روز یکشنبه اظهار داشتند که گفتگوهای آن ها با طرف های مختلف علاقه مند به سرمایه گذاری، پیشرفت قابل توجهی داشته است. صرافی گفت: «یکی از آن طرفین شرایطی را در یک تفاهم نامه ارائه کرده است که شامل تعهدات محرمانه ماندن اطلاعات است تا بتواند فرآیند بررسی دقیق را آغاز کند.


هفته گذشته، این صرافی رمزارزی، بنا به دلایلی مختلف از جمله شرایط نوسانی بازار و همچنین مشکلات مالی با شرکای اصلی خود برداشت ها را متوقف کرد. صرافی به مشتریان خود اطلاع داد که تمامی برداشت ها تا اطلاع ثانوی متوقف خواهد شد.


مشکلات زیپمکس پیامد اجتناب ناپذیر سقوط بازار است که دنیای رمزارزها ماه گذشته تجربه کرد. سلسیوس اولین شرکت بود و پس از آن Babel Finance، Three Arrows Capital، FTX، Deribit و BitMEX قرار گرفتند. فروپاشی این موسسات نسبتا باثبات، امواج شوک را در سراسر صنعت ایجاد کرد. به گفته تحلیلگران، این به هم پیوستگی این مشاغل بود که باعث شد آنها مانند دومینو سقوط کنند.


اما به نظر می رسد که بازار در این هفته در حال بهبود است، زیرا بیت کوین و اتریوم پس از هفته ها قرار گرفتن در وضعیت قرمز، رشدهایی را نشان دادند. بیت کوین ۵.۹ درصد افزایش در دو هفته گذشته و اتریوم ۲۸.۸ درصد افزایش در ۱۴ روز گذشته را ثبت کرده است. اگرچه اینها ممکن است پیشرفت های چشمگیری نباشند، اما سرمایه گذاران رمزارزها خوشحال هستند که بازار به صورت شارپی در حال سقوط نیست.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: coinquora


انتهای خبر

0
0