آکادمی هلاکوئی
1400/07/30
09:40
لیست انتظار کیف پول رمزارزی رابین هود به ۱ میلیون نفر رسید

به گفته مدیر عامل رابین هود، ولاد تنف(Vlad…

به گفته مدیر عامل رابین هود، ولاد تنف(Vlad Tenev)، بیش از ۱ میلیون نفر در لیست انتظار کیف پول رمزارزی مورد انتظار رابین هود(Robinhood) قرار دارند.


در گفتگو با جیم کرامر(Jim Cramer) در نشست CNBC’s Disruptor ۵۰ در ۲۱ اکتبر(۲۹ مهر) ، تنف اظهار داشت که از پیشرفت Robinhood در رمزارزها بسیار مفتخر است ، زیرا او بر تلاش اخیر شرکت برای ارائه یک کیف پول رمزارزی برای کاربران خود را تاکید کرد:


“بسیاری از مردم از ما درخواست ارسال و دریافت رمزارزها ، انتقال آنها به کیف پول های سخت افزاری ، انتقال آن ها به پلتفرم برای تجمیع را درخواست کرده اند. و می دانید ، لیست انتظار کیف پول های رمزارزی اکنون بیش از یک میلیون نفر است که بسیار هیجان انگیز است. “


وی افزود: “ما فرصتی برای ادامه رشد این تجارت می بینیم.”


کاربران Robinhood مدت هاست از این شرکت خواسته اند تا یک کیف پول رمزارزی ایجاد کند زیرا این پلتفرم در حال حاضر از سپرده ها یا برداشت ها پشتیبانی نمی کند و فقط به کاربران اجازه می دهد تا رمزارزها را با دلار آمریکا خریداری کرده و دارایی های دیجیتالی را در این پلتفرم معامله کنند.


در ۲۲ سپتامبر(۳۱ شهریور) ، Robinhood سرانجام برنامه های خود برای عرضه کیف پول دارایی دیجیتال را اعلام کرد و یک لیست انتظار برای اولین دسترسی به ویژگی جدید باز کرد. ماه گذشته یک نماینده Robinhood به Market Watch گفت که این کیف پول در ماه جاری برای برخی از کاربران عرضه می شود و در نهایت در اوایل سال ۲۰۲۲(دی ۱۴۰۰) برای همه کاربران در دسترس خواهد بود.


وی گفت: “بنابراین ، می دانید ، صرف نظر از اینکه در کجای جهان هستید ، در ایالات متحده یا خارج از کشور هستید ، می توانید یک کیف پول داشته باشید و می توانید رمزارزها را انتقال دهید.”


Robinhood اولین بار در سال ۲۰۱۸ (۱۳۹۷)معاملات بیت کوین (BTC) و اتر (ETH) را برای مشتریان در پنج ایالت ایالات متحده راه اندازی کرد. Robinhood از آن زمان پشتیبانی آلتکوین ها را به دارایی هایی مانند دوج کوین (DOGE) و لایت کوین (LTC) گسترش داده است و در حال حاضر به معامله گران مستقر در همه ایالت های ایالات متحده به جز چهار ایالت این امکان را می دهد تا به خدمات معاملاتی رمزارزی بدون کمیسیون دسترسی داشته باشند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph



انتهای خبر

0
0