بورس نیوز
1401/07/02
10:23
سقوط بیت کوین به کمتر از ۱۹ هزار دلار

روز گذشته بیت‌کوین به پایین‌ترین سطح سه ماهه خود نزدیک شد، زیرا این توکن به پایین‌ترین سطح روزانه ۱۸ هزار و ۸۵۹.۷۵ دلار سقوط کرد.


بورس نیوز : روز گذشته بیت‌کوین به پایین‌ترین سطح سه ماهه خود نزدیک شد، زیرا این توکن به پایین‌ترین سطح روزانه ۱۸ هزار و ۸۵۹.۷۵ دلار سقوط کرد. این سقوط در حالی رخ داد که هم شاخص اس اند پی ۵۰۰ و هم طلا به دنبال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا به پایین‌ترین سطح اخیر در ۲۴ ساعت گذشته نزول کردند.


این کاهش همزمان با رخدادی بود که قیمت‌ها به زیر کف قیمتی کلیدی ۱۹ هزار و ۳۰۰ دلار سقوط کردند و شاخص قدرت نسبی ۱۴ روزه (RSI) نیز به زیر یک نقطه مقاومت کاهش یافت.


دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان به پایین‌ترین سطح خود یعنی ۱۲۵۸.۷۱ دلار سقوط کرد. این حرکت باعث شده است که اتریوم به کف ۱۲۱۵ دلار نزدیک‌تر شود که در اوایل این هفته برای اولین بار از ماه جولای به ثبت رسیده است.


میانگین متحرک ۱۰ روزه اتریوم به‌طور کامل با همتای ۲۵ روزه خود تلاقی کرده که نشانه‌ای از کاهش بیشتر است.


در حال حاضر شاخص قدرت نسبی ۱۴ روزه در سطح ۳۷.۵۸ قرار دارد که در محدوده فروش بیش از حد است و می‌تواند برای سرمایه‌گذارانی که امیدوارند فروش کاهش یابد، مثبت باشد.


به‌طور کلی، اتریوم در هفت روز گذشته نزدیک به ۱۲ درصد کاهش یافته است.


مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر ۹۴۱.۰۵ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۹۲ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۳۸.۹۴ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتالی در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۱۹ درصد کاهش داشته است.


حجم کل بازار ارز‌های دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۸۱.۸۵ میلیارد دلار است که ۷.۶۲ درصد افزایش داشته است.

انتهای خبر

0
0