ارزینکس
1400/07/19
09:02
💢 مروری بر پروژه MELD 🔘 پروژه MELD اولین پروژه حوزه دیفای بر روی بلاک چین کاردانو می‌باشد و کاملاً از نظر عملکردی و ویژگی‌های ساختاری به 2 پروژه د...

💢 مروری بر پروژه MELD



🔘 پروژه MELD اولین پروژه حوزه دیفای بر روی بلاک چین کاردانو می‌باشد و کاملا از نظر عملکردی و ویژگی‌های ساختاری به ۲ پروژه دیفای AAVE و COMPOND شبیه است که بر بستر اتریوم می‌باشند. شبکه بلاکچینی کاردانو چندین وقت پیش هارد فورک جدیدی را بر روی خودش اعمال کرد که به موجب آن امکان ایجاد قرارداد هوشمند بر این بلاک چین فعال می‌شود. در این پروژه امکان وام گرفتن و وام دادن فراهم می‌گردد و میتوان با قرار دادن و قفل کردن مقدار خاصی USDT یا استیبل کوین دیگر متناسب با مقداری که اجازه می‌دهد و امکان دریافت وام را می‌دهد.



🔘 همچنین می‌توان با وثیقه قرار دادن یک ارز امکان برداشتن ارزی که مد نظر کاربر است را می‌دهد. نکته‌ای که برای این پروژه مهم است این است که علاوه بر ارزهای دیجیتال برای وام گرفتن یا وثیقه قرار دادن می‌توان از ارزهای فیات هم استفاده کرد.



🔘 توکنومتری :


توکن این پروژه که meld نام دارد هم به عنوان کارمزد و هم به برای استیک کردن مورد استفاده قرار می‌گیرد و افرادی که توکن را استیک کنند در حدود ۴ درصد به طور سالیانه سود دریافت می‌کنند.


تعداد کل توکن‌های پروژه ۴ میلیارد واحد است که هنوز عرضه اولیه آن و فروش عمومی آن انجام نشده و نحوه تقسیم آن به شرح زیر می‌باشد :



🔰 ۱. فروش خصوصی : ۳۰ درصد.



🔰 ۲. تیم : ۱۷.۵ درصد.



🔰 ۳. پاداش نقدینگی : ۲۰ درصد.



🔰 ۴. شریکان : ۷.۵ درصد.



🔰 ۵. فاندیشن : ۵ درصد.



🔰 ۶. بخشISPO : ۲۰درصد.


نحوه توزیع آن در طول زمان به شیوه در عکس بالا آمده است.



🔘 تیم :



موسس پروژه یک کارآفرین سریالی است که در حوزه فناوری و دیتا فعالیت داشته این شخص بیش از ۲۰ سال در حوزه فناوری کار کرده و با شرکت‌های بزرگی چون سونی ائودی یوبی‌سافت hp و غیره تعامل‌های کاری داشته.



شخص بعدی های نگوین نام دارد که در حوزه‌ی هوش مصنوعی و بلاک چین فعالیت بسیار زیادی داشته به طوری که یک شخص متخصص محسوب می‌شود این شخص برای شرکتی که خودش موسس و آن حامی بوده چهار سال به عنوان رهبر فعالیت داشته و بعد از مدتی مدیریت آن را به شخص دیگری واگذار کرده و به عنوان مشاور به مدت ۲ ساعت برای vizgarp فعالیت می‌کرده است.



✅ نام شرکت‌های سرمایه‌گذار بر روی این پروژه در عکس بالا آمده است.

انتهای خبر

0
0