آکادمی هلاکوئی
1401/06/16
19:40
گیم پلی گلکسی در دور اولیه سرمایه گذاری ۱۲.۸ میلیون دلار جمع آوری کرد

شرکت بازی سازی گیم پلی گلکسی، خالق بازی…

شرکت بازی سازی گیم پلی گلکسی، خالق بازی های ورزشی و مسابقه ای web۲ در یک دور اولیه جذب سرمایه ۱۲.۸ میلیون دلار جمع آوری کرد تا مجموعه ای از بازی های رقابتی غیرمتمرکز را گسترش دهد.


در بیانیه ای که با The Block به اشتراک گذاشته شد آمده است بلاک چین کپیتال این دور را با مشارکت بیشتر از طرف Merit Circle، Com۲uS ، Mysten Labs، Solana Ventures، Yield Guild Games و Hustle Fund رهبری کرد.


اکوسیستم رقابتی بازی Gameplay Galaxyبه کاربران این امکان را می‌دهد که دارایی‌های بازی مربوط به مسابقه مانند پیست‌های مسابقه و شخصیت‌ها را در قالب NFT داشته باشند که می‌توانند در یک بازار غیرمتمرکز خرید و فروش شوند. سپس بازیکنان از طریق برنده شدن در مسابقات کسب درآمد می کنند.


این شرکت قصد دارد از سرمایه اولیه برای گسترش اکوسیستم بازی مبتنی بر بلاک چین و همچنین تقویت تیم خود استفاده کند.


ظهور وب ۳ منجر به فضای باز فرصت های خلاقانه برای سازندگان بازی شده است. Doron Kagan مدیر عامل گیم پلی گلکسی در بیانیه ای گفت: Gameplay Galaxy یک اکوسیستم جدید طراحی کرده است که از تمام قدرت وب ۳ استفاده می کند تا تجربه بازی بسیار هیجان انگیز و تعاملی را برای بازیکنان ما فراهم کند.


گیم‌پلی گلکسی در بیانیه خود می‌گوید که بازیکنان می‌توانند از طریق گیم‌پلی «درآمد فعال کسب کنند»، اما حفظ این امر از لحاظ تاریخی در حوزه بازی‌های بلاک چینی دشوار بوده است. The Block قبلا گزارش داده بود که محبوب‌ترین بازی تحت وب، Axie Infinity، نتوانست به‌طور پایدار توکن‌های گیم‌پلی خود را حفظ کند، و باعث می‌شود بازیکنان از این بازی فاصله بگیرند.


با این وجود، Gameplay Galaxy به Limit Break، MetaverseGo و دیگر استارت‌آپ‌های بازی بلاک چین پیوسته است که در ماه گذشته سرمایه جذب کرده اند.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: theblock


انتهای خبر

0
0