ارزینکس
1400/06/27
08:45
💢 مروری بر پروژه Blocto 🔘 این پلتفرم بلاکچینی یک سرویس کیف پول قرارداد هوشمند یکپارچه و به صورت کراس چین است که به کاربران و توسعه دهندگان امکان م...

💢 مروری بر پروژه Blocto



🔘 این پلتفرم بلاکچینی یک سرویس کیف پول قرارداد هوشمند یکپارچه و به صورت کراس چین است که به کاربران و توسعه دهندگان امکان می‌دهد تا بدون مشقت با ارزهای رمزنگاری شده خواه برای برنامه‌های غیر متمرکز باشد یا خواهرای گیم‌ها و از نوع NFT باشد، ارتباط برقرار می‌کند. نوع توکن این کیف پول حکومتی و کاربردی است که به عنوان پایه و اساس اکوسیستم و پیوند متقابل بین کیف‌پول و محصولات ساخته شده.



🔘 تمام تمرکز این کیف پول بر آن است که همچون جعبه ابزاری باشد برای کاربران که تمامی Dappهای مختلف را در خود جای دهد و تنها چیزی که نیاز است ایمیل از سمت کاربران می‌باشد.


آنچه که این کیف پول را خاص می‌کند آن است که با استفاده از توکن این پروژه می‌توان کارمزد تمامی بلاک چین‌ها را پرداخت کرد و دیگر نیازی نیست که حتما کوین همان شبکه بلاکچینی را داشته باشید. از جمله بلاک چین‌هایی که این کیف پول اکنون از آنها پشتیبانی می‌کند می‌توان به سولانا بایننس اسمارت چین اتریوم ترون و فلو و غیره اشاره کرد.


در آینده بلاکچین‌های دیگری نیز به این کیف پول اضافه می‌شود.



🔘 توکنومتری :


نماد توکن این پروژه BLT است که تعداد ۵۰۰ میلیون واحد از آنها وجود دارد و عرضه اولیه آن آغاز شده و هنوز فروش عمومی رخ نداده.


نحوه تقسیم توکن به شرح زیر است :


🔰 ۱. استیکینگ : ۴۸ درصد.



🔰 ۲. جامعه : ۲ درصد.



🔰 ۳. اکوسیستم : ۱۰ درصد.



🔰 ۴. فروش عمومی : ۸ درصد.



🔰 ۵. فروش خصوصی : ۱۲درصد.



🔰 ۶. تیم و مشاوران : ۲۰ درصد.



🔘 تیم :



موسس پروژه هسوان لی نام دارد این شخص حدود ۱.۵ سال برای شرکتی با نام CBA فعالیت داشته و حدود دو سال هم برای COBINHOOD کار می‌کرده که شرکتی در حوزه شناسایی پروژه‌های عالی در زمینه تکنولوژی و به خصوص بلاک چین است.


همچنین برای شرکت DEXON FOUNDATION به مدت ۱.۵ سال فعالیت داشته و در حدود دو سال برایYAHOO به عنوان و مهندس نرم افزار کارکرده.



شخ بعوی همکار لی و هم بنیانگذار این پروژه است با نام ویی ین و در شرکت‌های زیادی فعالیت داشته و سابقه کاری تقریبا یکسانی با موسسه قبلی دارد.


از جمله شرکت‌هایی که برایشان کار کرده می‌توان به چند مورد زیر اشاره کرد :ARMINES, INTERA, SHNEIDER ELECTRONIC.



✅ نام شرکت‌های سرمایه‌گذار بر روی این پروژه در عکس بالا آمده است.

انتهای خبر

0
0