آکادمی هلاکوئی
1400/06/17
11:00
تحلیل تکنیکال دوج کوین؛ چهارشنبه ۱۷ شهریور

دوج کوین (DOGE) در ۳۱ اوت(۹ شهریور) از…

دوج کوین (DOGE) در ۳۱ اوت(۹ شهریور) از محدوده تقاضای خود که از ۰.۲۶۲ دلار به ۰.۲۸۱ دلار امتداد دارد ، خارج شد و با امید ادامه روند صعودی خود ، ۱۸ درصد رشد کرد ،اما ، در ۶ سپتامبر(۱۵ شهریور) ، صعود آن متوقف شد و یک روز بعد ۳۱ درصد سقوط کرد و کندل روزانه خود را کمی بالاتر بست.


بسته شدن کندل روزانه در ۷ سپتامبر(۱۶ شهریور) زیر مرز پایینی منطقه تقاضای مذکور منجر به آغاز روند نزولی شد. صرف نظر از این موضوع ، DOGE دارای یک منطقه حمایتی است که از ۰.۲۶۲ دلار تا ۰.۲۴۰ دلار متغیر است و احتمالا از افت قیمت آن جلوگیری کند.


برای اطمینان از تغییر روند به روند گاوی ، باید شاهد بسته شدن یک کندل روزانه در بالای ۰.۲۸۱ دلار باشیم. با بسته شدن چنین کندلی ، دوج کوین در مسیر صعود ۱۸ درصدی به ۰.۳۲۸ دلار قرار می گیرد. در صورت تداوم مومنتوم گاوی ، دوج کوین می تواند با ادامه روند صعودی به محدوده مقاومت ۰.۳۶۷ دلاری افزایش یابد.


DOGEUSDT 2021 09 08 07 45 28 637666652458263834 300x170 - تحلیل تکنیکال دوج کوین؛ چهارشنبه 17 شهریور

نمودار ۱ روزه جفت ارز DOGE/USDT از سوی دیگر ، اگر قیمت دوج کوین به زیر سطح حمایت بعدی در ۰.۲۴۰ دلار کاهش یابد ، سناریوی صعودی باطل خواهد شد. چنین کاهشی ، احتمال آغاز روند نزولی را بالاتر می برد.


در چنین حالتی ، DOGE مجددا به سطح حمایت ۰.۲۳۰ دلاری عقب نشینی خواهد کرد و پس از آن ۰.۲۱۳ دلار دنبال می شود. بنابراین ، سرمایه گذاران باید به سطح حمایت ۰.۲۴۰ دلاری توجه کنند زیرا کاهش قیمت به زیر آن ، می تواند روند نزولی ۷ سپتامبر(۱۶ شهریور) را تشدید کند.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: fxstreet


انتهای خبر

0
0