بورس پرس
1401/06/29
00:00
تمدید دریافت سوالات فعالان بورس درباره ارزش گذاری هلدینگ آماده عرضه اولیه

با اعلام آمادگی شرکت بین­ المللی توسعه صنایع و معادن غدیر برای عرضه اولیه سهام در بورس و در دسترس قرار گرفتن گزارش ارزش­ گذاری، طرح سوالات فعالان در سامانه تدان تمدید شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، با توجه به اعلام آمادگی شرکت بین­ المللی توسعه صنایع و معادن غدیر برای عرضه سهام در بازار دوم بورس تهران، پیرو اطلاعیه قبلی، گزارش ارزش­ گذاری این شرکت با نماد "وکغدیر" در تارنمای کدال قرار گرفته بود.


براین اساس، اشخاص دارای دسترسی به سامانه تدان می توانستند سوالات را از ۱۴ تا پایان روز چهارشنبه ۲۳ شهریور در این سامانه مطرح کنند که مهلت طرح پرسش در خصوص گزارش ارزش گذاری بین­ المللی توسعه صنایع و معادن غدیر تا چهارشنبه ۳۰ شهریور تمدید شد.


طبق بررسی های بورس پرس، شرکت بین‌المللی توسعه صنایع و معادن غدیر به عنوان یکی از هلدینگ‌های زیرمجموعه سرمایه‌گذاری غدیر سال ۹۰ تاسیس شد و در حوزه تخصصی صنعت و معدن فعالیت دارد. از شرکت‌های زیرمجموعه این هلدینگ با سرمایه ۱.۳ هزار میلیارد تومانی، می‌توان به شرکت های فولاد آلیاژی ایران، آهن و فولاد غدیر ایرانیان، سنگ آهن گهر زمین، فولاد غدیر نی‌ریز، توسعه آهن و فولاد گل گهر، توسعه فولاد قشم، آلومینیوم جنوب و موتوژن، اشاره کرد.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0